Tuesday, March 10, 2009

Hapdate

Terase lame tak update kat cne..

Bz sbnrnya..tp mgkn ade sebab2 lain..

Buat aku tak semangat..

Bloghopping pun dah kurang..

Blog aku ne pon cam dah nak bersarang...xmcm blog org lain penuh ngan mende2 baru..

Bile semangat dah takde..malas pun dtg..haihhh...ape nak jadi ngan aku..

Banyak sgt konflik dijiwa..uhuks..

Aku kene p betapa kat gua batu caves tu agaknye..sorry la kenkawan..tg aku balik betapa eh...hua3..

p/s: dingin kerana hujan sedingin hati dan jiwaku

3 comments:

nanonano said...

larat ke nk panjat tangga beratus kat batu caves tu?
:p

nanonano said...

ehh wak..
xley msuk blog kita eh?
hr tu xbg email ke?
rasanya dah invite semua..
nanti bg email kat sni eh
:)

myheart said...

nano->uhuks..akan kuusahakan..takpun gune eskelator buatan sendirik..:p

aah laa, xleh..huhu..

cube send kat cne,

fitiriahmohdnasir@gmail.com
aidilfitri_83@yahoo.com..heheh..kite tak henggat mane satu la awk..try je dedue