Wednesday, March 11, 2009

Butik panten yg agak hampeh..

Sbnrnye aku sgt2 la bengang dgn butik panten ne...

Okey, aku dah reserve da kan..ade ari tu aku bitau kan..

Kedai ne cam kecik je..tp bnyk gak la brg2 die..n die ade catering skali..tp aku tak amik catering..since khemah n so on sume dah ade orgnye...

Tp takan sebab aku xamek catering ko layan aku cane kan...

Mg lepas die ckp..nanti sabtu die call untuk tgk baju yg kononnye same ngan baju tema aku...

okey fine..die tak tepon..skali aku tepon ahad tu..die ckp die ade majlis..ok la aku terime je la..pastu die kate isnin...dlm seblas pagi..tp nanti call to remind her...?????..takde reminder sendirik ke??..xpe..aku sabar lg..

Then aku call la esknye tu dlm kol seblas..tp mase tu dah siap2 baju sume nak gerak je dr umah..leh die jawab...saye dekat melaka la kak, ade sedara kenduri..yg menongnye pesal die janji ngan aku tp sedara die kenduri ari tu..takan tatau awal2 yg sedara die akan kenduri???...seyes aku sgt2 bengang la ngan org mcm ne..awak dah janji, kene la tepati..so die extend khamis lak..iaitu besok!!..

N semalam aku lalu depan kedai die..ade org okey kat kedai tu..hey, takan org len takleh assist aku..setakat nak tgk baju je pon...aku dah frust sesangat2..die buat aku rase tak pecaye kat die..so skang aku lam dilema..nak pegi ke esk??..nak call pon aku cam dah malas...tlg la, nak niaga wat la cara niaga kan...


Aku dah rase nak cari butik len..tp burn la kot akunye 50 hengget tu...encik rebak kate, tgk dulu esk..kalod die cancel gak..tak yah amik da..tp kalo jadi, bitau die btol2..tak suke perangai die camne..kalo die wat camne mase tarikh da dekat kang meroyan tak abeh aku kang..

Patotkah aku amik langkah selamat..cari kedai len yg leh dipercayai n burn deposit aku..atau still stick wit kedai ne??..any help friends??..

notakaki: salah satu perkara buat aku tak semangat..haih..hopefully dpt setel sblm p jakarta..eh confirm ke p jakarta ne?.jgn dekat tarikh kawen aku lak...huhu

4 comments:

proud parents said...

hi dear,
aisehh..susah ek cmni..kite plak nak kene follow up ngan dia slalu cmne?kalau dari awal service tak bagus takot time wedding nanti byk hal lak dia buat.i bukan nak pengaruh u amek butik lain k but this is just my opinion.tp ikutler ckp incik tunang..kalo khamis still no updates, carik butik lain jer.btw,butik kt mane tu ek?hihih

myheart said...

bride-to-be->tu la..nak ikot ckp encik tunang je..nanti kalo takde updates gak..lantok die ler..skang pun dah pk nak p kedai len...

kat area selayang...hihihi..ikotkan ati geram nak je reveal name die..tp cam merosakkan piuk nasik org lak kan...

nanonano said...

ishkk..geramnya..
seb bek deposit 50 je..
kat sni deposit 250..
klu cancel rugi
tp klu 50..tgk la cmne esok..
klu dia buat hal lg,
try cri lain
bt sakit ti je..
ishk..

wahhh nkg jakarta??
bley sopim brg2 kat sana murah2
nak jugakkkkkk
nk kirim kebaya 2-3psg boley??
huhuhu :p

myheart said...

nano->tu la..sebab die takleh nak kasi komitmen sgt sebab tu die kasi murah kot letak deposit..sesuke ati die je kan...

insyaAllah..kalo ade rejeki..boleh je kirim..kite up cket 10 percent..hikhik..:p