Monday, March 2, 2009

Mamaiiii...

Tatau la nape ngan aku arine..

Mamai je..huhu..

tp aku sedikit gembire sebab shah pomenkan pcku td..yea..dah diupgradekan ramnye...wahaahha..gumbira cek..boleh la bukak n ttp pc ngan laju..heeee...


Cite pasal mamai ne..aku rase cam aku buat something tp fikiran aku bukan disitu..huhu..mcm buat bende under kesedaran..boleh tp aku nak terbukak payslip yus..seb bek aku tersedar cepat n terus terckp..eh ape aku wat ne..huuhuuu..dont worry yus..tak nampak pape..uhuks..

takpe la..bia la aku ngan kemamaian ne..uhuuu..still menong2 wit kepala ade sedikit sakit..takleh berpk da..nak wat coding..

so nak update pasal semalam..aku masak ikan..ikot resepi kat blog kak ina ne..tp aku alter2 cket..dimana sebab takde daun pisang..aku pakai aluminum foil jek..ahahah..pastu aku letak sayo bendi..wat mcm ala2 teppanyaki tu kan...

lame gak nak masak..sebab aku masukkan lam oven..huhu..tp lepas masak je..tros ngap2..lapau beno..hiks..adik2 aku pon same join..abeh ikan tu 2 eko..tatau la nak kate sedap ke tak..sebab cam ade bende kurang la..huhu..tatau ape die..tp bile makan laju je la abeh..hehehe..tgk la ganba ne eh..



ikan cencaru bakar aka lemas didalam sambal..hahahaa



huhu..makan2..

notakaki: lapau..uhuks..diet ke tak?..

1 comment:

proud parents said...

ikan tu cam sedap jekk..hehe..lapar lak rase :D