Thursday, March 12, 2009

Masak2...cuti lepas

Mase cuti ari tu..aku dok umah jek..satu hari kuar ngan encik rebak setelkan pape yg patot..tp tak setel2 lagi..uhuhu Pastu..tetibe teringin nak makan spageti..tgk kat blog alang bigmouth..ade ganba spageti plak..adeh teros terhingin..beli barang2 kat pasar mase g pasar ngan mak...owh..yea..tetiap sabtu aku kene g pasar ngan mak...sebab umah dah jauh ngan pasar kan..selain jadi drebar..aku juga jadi tukang angkat barang..tukang pilih tetap omaakkk jgk..hehehe..aku tkt citarase pilihan aku tak same ngan omak..hohoho..alasan..:p

Memule p beli sayo..uhuks..berat..angkat beg2 pastik tu sume..skali aku pun ilek jap..smbil tg mak p beli sayo2 len..aku tgk pucuk paku mak beli dlm pastik yg aku pegang..sgt ijau..dan sgtt freshh je ku tgk..lalu aku tgkp la ganba die..wakakka..takdo kojo..






segar kann...heheee

lepas dah memborong sayo2..aku kene p ke kete...sebab barang2 dah banyaaakk sgt..berat..huhu..tp mak tros g beli ikan2 plak..aku ckp kat mak..nak beli kete sorong..tolak2 tu kan..mak kate tamaoo..leceh katenye..huhu..

so tg la mak kat kete...smbil2 tu takde keje..tgkp2 gnba diri sendiri...hahahaa..da lame tak letak ganba diri sendiri kat belog...hohohoo..so layankan aje la eh..



muke sembab+tembun..huhuhu..owh aku pakai baju yg mak encik rebak beli mase g bandung..sebab pepagi sejokkk..:p



ne motip ape..tatau la...

Balik tu..petangnye..aku masak spageti...pastu da siap..makan la ngan rakusnyee sopannyee...ihiks...layan ganba lagik...



nyum2..spageti ne halus dr yg bese aku beli..sodapp gakk...



ngah suap pon nak amik ganba..hehehe..
tq to alang bigmouth..bg idea nak kasi pedas cket..letak cili giling..hehehe...kalo ade meatball mest lg cedap kan...



notakaki: yeah..amik mood untuk update bebanyak..sebab nufnang dah mule berjalan..lalalaaa

No comments: