Thursday, March 12, 2009

Buah Mengkudu pelik...

Mak aku ade kencin manis n darah tinggi..uhuks..so die amalkan slalu minum ubat piuk tu..yg ade akar2 kayu lam die tu..pastu die akan campur buah mengkudu dlm die..n minum airnye..tp aku tak sokaa bau die..huhuhu..tp semalam..mak tunjuk..n tanye...ne buah mengkudu ke ape ne...

ne la rupe buah tu...







eeee..aku takleh tgk la mende yg camne..ade bulat2..pastu dlm die bulat2..cam ade ulat atau mate...eeee...nape tah aku akan rase geli semacam..penah skali aku nampak objek yg camne gak..seminggu gak la aku nak lupe..huhuhu...



mak kate macam buah mengkudu terencat pun ade..huhu..tp mmg sume buah die camne..so adekah ini buah mengkudu??..ke buah len?..spae tauuu??

notakaki: pesal pelik2 mende yg buat aku rase geli ne..eeeee..takleh byg la kegelian die..

No comments: