Thursday, March 12, 2009

Alhamdulillah..

Masalah utama yang aku pening2kan semalam dah selesai dgn sendirinya..Alhamdulilah..doaku dimakbulkan Allah...Prasangka buruk yang menyesakkan hati aku dah hilang begitu saja apabila aku pulang kerumah semalam..=)...n yang bgsnye aku tak ngadu pada sesapepun semalam...takpe..bia aku je yg tau...mayb pas ne aku harus berdikari untuk menanggung beban perasaan sendiri..yea..sendiri...tanpa org lain untuk berkongsi?..entah la..mgkn org lain terlalu sibuk dgn agenda mereka sendiri...sehinggakan merasa aku ne adalah beban bg mereka?..hmm..prasangka buruk dah datang kembali..adeh2..sudah2..jgn difikirkan..nanti bertambah beban kepala aku yg dah hampir ringan ne...Mgkn aku harus sibukkan diri dari mengganggu org yg sibuk?..yup..mungkin...

------------------------------------------------------------------------------------------------

notakaki: rase cam seyes je thread ne...hohoo..no offence ye kawan2...

No comments: