Friday, February 10, 2017

Helpless

Bila terasa apa pun didunia ini tidak dapat memberi apa yang kita mahu..

Terasa bila boleh buat apa sahaja tp tak boleh mendapat apa yg dikehendaki..

Terasa sgt2 lemah, terasa sangat2 hina, terasa sangat2 kecil...

Hanya inginkan satu..Dari dia yang Maha Esa..

Sembuhkanlah Muhammad Azeem ya Allah...



Monday, January 16, 2017

Dulu dan kini


azeem 3 month

azeem 6 month..

kurus kan..
omak eh masih mengagau lagi..
apakah sesuatu yang ajaib yg bila sapu je boleh hilang terus merah2 di badan anak eh ini..
enset penuh pic azeem untuk tgk perkembangan kulit dia..
baru seminggu ruam berkurang..semalam naik yg baru..Allahuakbar..
jatuh lagi airmata..mengagau lagi tangan ne..

malam tadi azeem tertido dalam pukul 2 ke 3 tak tau..puas pujuk dodoi tepuk macam2 gaya dah..sedar2 rupenye iols terbaring kepala tegak sandar kat hujung baby coat..die mengiring tgn terkeluar dr bedung peluk omak eh..alahai terus kaku omak nak gerak p toilet..

skali gerak je bangun soh papa die ganti terus uwa uwa uwaa..
adeh..

doakan azeem cpt sembuh..
dia pemurah senyum tp dah lama tak senyum..=(
gatal & nanges setiap hari..

emak masih mencarii..oh ubat dimana dikauu..
.
#homeopathy done 2 visit
#osteopathy 2nd visit
#omakondiet pep suppliment beratur kene makan seharian, kene bnyk makan pisang, keledek, tepung kentang(utk sumber prebiotik), minyak dr kelapa n zaitun sahaja.ayam organik daging grass feed eh memacam lagi la.smpi bawak rice cooker la p opis..

terlalu banyak suggestion smpi emak pening nak filter..
tp kalau boleh nak natural sahaja..unless melibatkan nyawa omak redho masuk wad pun takpe..huhuhu..

#fightingeczema
#azeemcepatsembuh
#eczemawarrior