Tuesday, February 10, 2009

Gossip Girl..OMG!!!!





Ari jemaat ari tu..aku tgk gg yg aku sangkakan ep last..rupenye ade lagi..yg ari tu aku tgk ep 17 ..bg sape yg tak tgk lagi..ini adalah spoiler..sile jgn bace...hoho


N dlm episode n...i really2 hate DAN HUMPREY...yuck2..bluerkkkk..budus..

N also cikgu die yg bangang.. RACHEL..stupid woman..

Dari awal aku tgk..mmg cikgu die tu ade ala2 minat ngan Dan..n of course..tak tunjuk..kate cikgu ngan murid kan...tp mmg aku dah agak daa..Dan pun lelaki kan..miang...eeeeeeeee..aku sgt geram..

Kisahnye begini, Blair tak suke ngan cikgu ne..n tah nape aku pon rase benci..even pade memule..cikgu ne cam innoncent, baik je, muke cam nak nanges je manjang..yuck....tp mase tu aku dah start benci..hahaha..kuat tol insticnt aku kan..yela..da la die cam saje buat memacam smpi menghalang blair ke yale..dlm hati mmg aku sokong kuat blair tu mengenakan die..wakaka..

Blair send msg to gg saying that Rachel n Dan had an affair..lebih kurang la kan..tp sbnrnye die nak kenekan jek..smpi la si Rachel tu kene pecat....sebabnye?..Serina sendiri nampak Dan n cikgu tu sedang MESRA2..kat kedai kopi..kengkonon nak comfortkan cikgu tu, sebab kene fitnah ngan blair..n yes!..sebab tu kene pecat..padan muke!!..cikgu gatall..

Tp bile serina bitau Dan, die ingtkan Dan nak cium cikgu tu mase tu dan die mintak maap kat dan sebab dah sebarkan ganba tu kat kire macam PIBG diorg la kan..tp kalo aku..nampak mcm tu jek pon aku dah meroyan..apetah lg kiss kan..n aku rase..serina cam dah pedap n nak pisah..

N esknye, serina p mintak maap kat cikgu tu..tp kene halau..pastu Dan lak datang..n u now wat...cikgu tu tarik die..n kisss die....n then korg paham2 la adegan seterusnye...first words die ckp..die bukan cikgu kat skolah tu lagi...waaaaaaa...bangang...

pastu a moment before abes..principal tu ckp ngan lily(ketua PIBG)..n also rufus(yg kononnye anak die kene fitnah) yg tak patot pecat cikgu tu...hahahaa..kalo ko tau kat puan principal..mmg layak cikgu tu kene pecat...

Oh tak sbr untuk next ep, dah ade..tp tak tgk lagi...

Yea, ne thread meroyan GG...hahaha..ok stop it...

Nota kaki: sensitip pada perempuan gedik dan perampas..apekah?..wakaka..

1 comment:

myheart said...

aah bestt...next to come

Wanna Be On Top?...ANTM..ngeeee