Friday, February 6, 2009

Tulunnn..

Huhu..

Nape aku sejuk sgt ne..

Dah letak suhu 20 dejah selsius pong sejuk..

Dr semalam camne..

Baring kat ruang tamu pun sejuk gigil2..huhu..

Pes time pas pindah umah, aku tak kasi diorg pasang kipas..huhu..

Aku pelok adik aku..badan die panas..kaki aku pon sejuk jek..die leh ckp..best la kaki akak ne sejuk..huhu..

Oh saje..nak letak..ganba aku kesejukan dan bosan dan pening dan penat dan takde mood..

Hate it..


hate2 pun kene cenyum slalu kan..sob3..



ade muke cedih tak?..hukhuk..tu adelah trademark menyatakan ade jerawat..

jerawat terbesar penah ade kat muke aku..die takde mate..cam bintat..tp besa n cakit..seb bek die menyusut ngan sendirik..rawatan?..basuh muke ngan air paip sajork..wakakaka

ok da...samat becuti pade yg becuti...

No comments: