Friday, February 13, 2009

Nasi Kukus Ayam Dara...

Dulu kan..ade satu gerai ne..kat tepi jalan dokek ngan uptown ne..jual nasi kukus ayam dara...bile kene balik lmbt, kekadang kitorg akan beli distu makan reramai kat opis then smbg keje...

Tp malangnye..kedai tu dah tak bukak...seyes..mmg sedap..nasik die lembutt je..pastu ayam mmg besoo..kenkadang smpi nasi abeh, ayam tak abeh..kuah die sume sedap la..

Semalam aku tingin, bile lalu depan tu..ade lak gerai jual tp die jual..nasik kukus ayam berempah..tp aku rase mcm org yg len..uhuks..malas nak benti..

Last2 aku p balik umah..pastu depan2 umah tu ade jual gak..aku g la tgk..pastu same gak..die tulih ctu..NASI KUKUS AYAM BEREMPAH...humang haik..agaknye ayam sume dah tade dara kot..hahaha..

So sebab keinginan yg amat sgt..dan kat umah pon adek aku masak nasik goren jek..sebab ayam goren dah abeh la tu..kene kebas...hohoho..so p beli..bese aku beli 5 hengget..tp mmg puas ati..kenyg dan sedap..tp yg ne 3.80 je..ayam dei pon size kecik bese je..

Tp mmg mase tu dah lapau yaamat..jam dah dekat kol 9, da la aku bekfes je kan..so tahap lapar adelah kritikal...hahaha..


tgk2..aku makan atas lantai je..hahah..gile lapau...



da makan cket br tingat nak tgkp ganba...:P

lepas beberape kali suap...br aku rase.,.pesal ayam ne masin..kuah die pun masin...hahaha..tp sebab sisa lapa masih ade..so aku pon teruskan makan smpi abes...alhamdulilah konyang...ngee..
bile lapa tahap kritikal..sume jadi sodap..bile lapar tahap kritikal..lambat cket je pun leh jadik punca untuk nanges...hahaha


Oh, lepas tu ade cite keliwoon tu kan..haa..tgk cite tu lak..fokusssssss...

hahaha..seram lak aku..ok la..dr nyiang rapik..leh plak aku gelak tgk antu die...tp cite ne agak seram gak tgk muke makcik semalam tuh..hehehe...tatootttt...


notakaki : mane eh nak cari nasi kukus ayam yg ade dara?..hahaha

No comments: