Thursday, January 29, 2009

Tagged by sue

Got tagged from Sue..lame da br nak wat..huhuh


Facts & Quirks
1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger.


7 FACTS ABOUT ME

1. enggaged with Encik Rebak
2. anak pertama dari 6 adik badik
3. sgt suke surf tenet n blogging
4. sgt manje ngan encik rebak(wakaka..mati ler..)
5. suke bace novel sesangat dan sgt menghayatinye
6. suke jgk melalak, cecite nak jadik penyanyi yg terbaik didalam jamban..
7. juge suke makan..nyum2..


6 QUIRKS ABOUT ME

1. Sgt mudah panas baran..dan senang jgk nak turun darjah kepanasan tu(jika kene caranye)..
2. Darjah cemburu yang amat tinggi, tp once dpt penjelasan yg sbnrnye boleh ilang serta merta
3. Suke memasak, tp ikot resepi..pastu nak wat 2nd time lupe dah n kene tgk resepi balik..wakaka
4. Slalu berpk negetip. Sgt susah untuk dihakis..tp bgs ape pk negetip ne..bak kate org think of the worst case..slalunye ape yg negetip aku pk n akan turn out positip..kan best tu..ngeee
5. Suke memberontak..Kalau mende yg aku rase betul..aku akan rase die betul jgk dan akan wat ape saje untuk pertahankan kebetulannye tu..kecuali ko ade fakta2 dan bukti yg kukuh aku ne salah..so i rest my case la kan..mintak ampun..wahahaha...
6. Ego yg tinggi..aah aku rase ego ku tinggi melangit..tp kene carenye kelantai jgk..uhuks..


Tag 7 persons

1. cila
2. yaya
3. lalan
4. rebak
5. ciare
6. yusyaila
7. hasril





uh ku men letak jak name tuh..huhu..kalo korg penah wat abaikan la ek..

4 comments:

yaya said...

nnti aku post ek tag ni.. kalau aku ade mase mlm ni.

Anonymous said...

fit cila tu aku kn..nape ko link ke blog cipanus.blogspot??

ko ade cila lain ke fit..huwaaaaa

myheart said...

cila->sorry2..aku terabaikan link ke blog ko..hahaha..da2 btolkan

yaya->wokey..bebile pon boley

ciare->:P

Anonymous said...

seb da betulkn..hampir2 kecik ati td..hee..nti aku reply tag ni yer..