Friday, January 30, 2009

Instinct...

Korang penah tak rase...mcm...tetibe ati korg rase tak best..takleh nak gambarkan la cane..tp sape yg penah alaminye mest tau..

Entah la ek..pesal tah..tetibe aku rase tak best...rase tak best sgt2...hmm...dan ini membuatkan aku risau..adui..ape yg akan berlaku ne?..mule la aku pk bukan2..

Dan aku sgt risau if mende tu berlaku dibelakang aku..mcm mane kalau bende tu benda yg aku tak suke..dan ianya berlaku tanpa aku sedar..hmm..ape sbnrnye aku pk neh?..huhu..


Entah la yg penting aku rase tak best dan rase risau..cane nak lenyapkan mende ne aku pon tatau..Da la ari jemaat..Penghulu segala hari...

notak kaki: Ya Allah lindungi la hamba2mu dr segala musibah dan bencana dan juga gangguan syaitan..Bukakanlah hijab Mu yaAllah yakni penerangan dari naluri yang Kau berikan..amin ya rabbal alamin...

No comments: