Friday, January 30, 2009

Makan at splendid

Align Center
Thread makan2 lagi..adoyai mmg mg lepas2 kitorg asek g makan jek..seb bek ikut turn banje membanje..kan encik rebak kan..hiks..kali ne makan kat splendid..nape tah tetibe encik rebak tingin makan kat ctu..tp dr luar mmg dah nampak la kan harga die..humang aih..mahai..cam otel lak rasenye..

Tp sebab ade promotion kan..ciken cop separuh harga..so masuk la..order2..




aku makan spageti marinara ne..my comment : tidak sedap!!..huhu..percayelah..tak masuk ngan selera gue..berjuta kali sedap makan kat gerai seblah jusco au2 tu.n lg bnyk n lagi murah.adei tingin la plak..huhu




ne encik rebak punye ciken cop..my comment: so so je rase die..tp ade sedikit masin..tp boleh la masuk dr spageti kat atas tuh..hehehe tu maksudnye aku telah mengepau ciken cop encik rebak..tp cket jek tau..:p..potion die pon kecik je..huhu..mentang2 rege half price, portion pun half ke bang?...








ice blended cappucino..my comment: saye kurang cket ngan kopi2 ne..huhu..

akunye air gas dlm tin jek sbnrnye...tau harga bape?..5 hengget..ice blended lak 7 hengget lebih kot..heheh..bg aku mahai seh..air tin leh dpt 1.60 je tau satu..tp skali skale takpe la kan..


tp kan yg tak best tu..pas aku makan spageti tu separuh..aku jumpe helaian rambut eh ke bulu?..huhuhu..halus jek..sbnrnye aku tak kisah sgt..alihkan je..tp saje nak tunjuk kan..tak semestinye tmpt tu mahai makan tu besih gile...n end up spageti tu separuh jek abes..encik rebak pun tak lalu nak abehkan..hikhik...



kalo korgnye mate sgt tajam cube cari mane kedudukan bulu tu..ahaks..

nota kaki : thread makan2 ne da lepas dlm 2 mg yg lalu..jgn ingt kitorg makan tetiap hari laks..hahaha

No comments: