Wednesday, January 28, 2009

Ciken Rice Shop..

Wokey..ape yg shedap sgt makan kat cne?..

ontah la ek..tp mmg suke sebab nasik ayam die ade ayam yg cedap..suke yang ade madu2 tu..hehhe..pastu ade togey...hehe..togey die tak rase cam togey tmpt len tau..yg cam mentah2 tu..kalo lam mee goren ke kan lagi la aku tak suke.siap pilih2 togey2 antara mehon2..tgk betapa gigih ketidak sukaan aku...tp makan kat cne..sedap lak aku rase makan togey die(ape die wat eh jadik sedap)..

pastu ade pai tee..tu pon sodap..ranggup dan menyelerakan..heheh..

okeh pastu sile tgk ganba ne..adeh lapau lak perotku..semalam br berikrar nak diet..huuu..:p



ayam ne bleh pilih..nak roasted ke nak stim..



yg ne yg ade madu punyo..sodap..slalu aku bantai yg ne banyak..cian encik rebak dpt cket..hikhik



ne set keseluruhan kitorg makan..



tgk2 brape licinnye...ngeee...ne sebab tak makan tgh hari tau..lapau gilos...:P



lastly...us..:p..

encik rebak muke tak sehat..:P

1 comment:

yaya said...

ko ni dh la nk tawen taun depan.. kene la diet.. nnti xmuat baju taw..


p/s: bleh x aku buat mkn2 kt umah baru tp beli satay kajang je.. kicen kabinet aku bulan 2 baru siap.. huhuhu..