Thursday, January 8, 2009

Keciwa...

Hmm..sebenarnye aku kecewa sgt..ne dah kali ke 3..

January ne aku dijanjikan sesuatu kabar berita..nampaknye org len dah dpt kabar berita tu..tp aku tak dpt pun..so ape yg dijanjikan tu..hanya sekdar janji jela..argh..untuk yg 2 kali tu mmg aku frust sgt2..sedih giler..walaupun aku rase aku dah wat yg terbaik...


Tp kali ne..aku mcm dah agak je..mende tu takkan dpt kepada aku..so nak wat cane..redha je la..

Tp seriously aku dah takde mood, takde semangat...dtg keje pon dah lewat..

sgt down...

sgt2...downn...

awalan taun baru yg tak best...=(

4 comments:

me3n said...

Err apakah yang telah berlaku terjadi? Kabar berita apa? Hehe byk tanya plak ;p.

myheart said...

ad3ck n ciare

->bukan pasal bonus..tp..ade la..ngee....biarla rahsia...

myheart said...

ciare->xmboh la..kang kene gelak..huhu..sob3..

bile ciare wat novel?..:P

Reb@k said...

tau2...ne psl gaji ek? gaji kena potong sbb buat advancement yek? ngeee