Friday, January 9, 2009

-Aku Adalah Bosan +TENSEN-




Ne adalah pc aku kat opis..sblom ne..adik aku praktikal n dok kat umah..make aku gunepakai lappy die wat keje..smbil2 aku dah update ram die jadik 3g..so aku sgt gembira gune lappy tu dan menganaktirikan komp ne..aku gune screen jek..smbg ngan laptop..

Sehingga la..ari tu adik aku abeh praktikal..huwa...anta g g ukm dan aku terpaksa gune pc ne balik...

Ya Allah pc ini sgt menguji kesabaran aku....sangatttttt selowwwwww...lagi selow dr cipot sedot..

dan skang ne die ade satu penyakit...agak2 petang cket..die akan tetibe hang..pastu ko klik la pape2..takkan ade ape2 belaku...

Dan dah 2 kali aku panggey encik shah..2kali gak die pegang pc ne..pastu cek kejap..pastu blah..dush2..kasik lebam..keje tak siap..

aku tak nak format..sebab kalo format aku kene install balik setting balik..huwaaaaa...

tp sebab aku dah majuk ngan encik shah..make aku akan format sendirik2..so aku terpakse la tanggung derita kelembapan mende ne...huwaaaaaa..sedey..

bengang dr td dreamweaver takleh klik..sob3..motip ayat hurup besa2?..lu pikir la sendirik..whaahahahaa

No comments: