Friday, January 9, 2009

-Aku adalah bosan-

Nape eh..aku rase sgt bosan...bosan sgt..pastu ngantok..huarghh..aku kene siapkan satu function...


Nampak simple..tekan ne kluar tu..pastu tekan kuar mende tu..bla2..dlm 5-6 klik je kot..
Tp bile wat..manyak la file nak kene ubah n tambah..wawawawaw..bosannnn...lom lg part testing jap g...kuar lak error2 kan..make aku sgt selow ari ne..waduh...


TP kalau ade duit aku adalah tak bosan..ade tak org yg bnyk wit bosan?..die bosan tatau nak banje katne?..pekate die banje aku..dari die campak2 wit tu kan..ahahaha..gile..ade ke org camne..kalau ade sile contact aku..:p..aku rela dibelanje...


Jap2..kalo aku ade wit ape aku nak wat..

oh yea..aku nak beli umah dulu..umah yg agak besa..leh ade bilik sendiri..huuuu..

pastu..hmmm..ape eh...

rase cam banyak aku nak beli..owh yea..tv baru..lcd screen tuh..tv umah aku dah nazak..huuu..


pastu..aku nak bukak bisnes..bia kau jadik tokey yg leh rilek2..hahahah...sile pening..abaikan ape aku ckp..sebab aku mengarut dek kebosanan...

Huarghhh..smbg balik coding...

No comments: