Wednesday, January 7, 2009

Baru balik....fuhh..- edited

G Kastam tadi..fuh2..penat..huuu..

On the way balik...sue kate die nak mkn mcd..

Huu tergugat iman dan dietku..

Harusla nak jgk kan..ngeee..

Make p la menshoping mcd..adeh...lari plan penjimatan aku...

Bak kate org tu..kite kene jimat2...

Dah beberape ari aku berjimat tak p lunch..

Tp takpe la ari ni jek...

Horeyyyy..mcd...lalalalaa...

Kite makan dulu...

ngeeeee...


eh2..ne ganba aku edit semalam..tjk die how to make ur dream girl tutorialnye..hahaha

tp tak jadik ar..sebab ganba aku golap seh..tak nmapk dreamy2 nye..kikiki..



aku dan awan..hikhik

adeh...tak sabo nak tgk ganba yg potograper tgkp mase tunang aku..huuuu...mest canteks kan..:P..pasan..

1 comment:

myheart said...

hohoh..dr dulu minat..tp takde mase dan sumber rujukan..:p..


owh eh mmg camtu eks?..ngee...ok la tu..lalalaa