Tuesday, December 2, 2008

Lamenye cuti?..

Huhu..back to work...adui..tp hatiku masih kat umah..walaupun umah besepah..smpi opis seseme and batuk makin teruk..adei..


cut it short..on Jumaat aku p putrajaya..bekejar ke 2 tmpt..pastu ke tmpt ke 3.untuk urusan ape?..xleh bitau..yang penting..aku wat keje amal ari tu..hahaha.tp yg satu tu mmg la aku sgt tensen.sblom ne aku da penah kasik slip gaji aku 3bulan, buat stamping(kene plak g ulang alik ke kajang), kene mintak sign pesuruhjaya sumpah.n bile nak renew aku kene wat mense tu sume balik?.cess..sgt panas hatiku..die kate dokumen lame tu anggap da buang..satu lagik cite klala..pegawai kat kaunter tu yg uruskan permohonan aku tu...punye la bnyk soal..aku jawab je la kan..skali pastu die kate nanti saye usahakan..ok la kan..eppy cket aku..sebab sume da setel, tgl tunggu je..pastu leh die ckp "k, awak leh tg yea..blakang ne ade no saye"..wahaha..die kasik no tepon die bakang no giliran aku...apakah?..lalu otakku memproses..die nak ngorat aku ke?..kikiki..ape2 je..aku amik je no die..mane tau menyenangkan kerja aku mase aku nak p sane len kali..waahahha...

Tp hari tu mmg gile sakit kaki aku pakai tumit tinggi keletak keletuk kehulu hilir.smpi umah..mmg aku dah tak larat..penat gile babas..soh adik aku urut2 kaki.n malam tu mmg aku tido lepas jek maghrib..mase tu badan aku dah rase panas2 tp rase sejuk menggigil..hahaha..series..aku demam malam tu..siap menggigau2..


seb bek ari sabtu tu mangun pagi..da ok cket..rupenye memalam..adik aku tuamkan pale kasik sejuk..so pagi aku dah leh jalan2..tp tekak je tak best..makan tak selera..pait jek sume..tp aku g gak kemas2 umah baru..sebab ahad nak pindah..huhu...bnyk gak kerosakan umah tu..mase aku p tgk ari tu..tak nmpk sgt..sebab malam..tp ok la..yg major2 die dah btolkan..

skang da ari ke2 aku dok umah baru...tp umah tak siap kemas lagi..huhu...penyakit aku pon tak bek lagi..huuhuhu...apo nak buek..

No comments: