Thursday, December 4, 2008

Semalam...

Semalam badan aku tak brape sehat lagi..tp aku amik gak time off nak beli barang hantran kat macy serdang tu..yaya ckp ade bnyk kat ctu..


So aku pon pegi la..tp bile smpi aku tgk lenggang jek tmpt tu..masuk2 ade kedai pinggan mangkuk..pastu tatau nak p mane...nek atas kedai pinggan mangkuk tu ade la jual reben2 munge2...cket2 barang untuk hantaran..tp cam dah lame punye jek..huhu..bile aku tanye mende yg aku nak die leh ckp, kat mydin ade..aku p jejauh ke sane die soh aku p mydin?..apekeheinye...jadi semangat aku luntur untuk menjelajah tempat tu..lalu aku ajak cila balik..eh tak..g alamanda..untuk makan..aku telah mengugut cila untuk banje aku makan..wahahaha...

So kitorg p makan kat Johnny's..



ne cila...ganba aku mane?..hahaha..aku xnak interframe...muke selebet, muke org sakit




ne makanan kitorg...





tgk2..cila wat muke jakun tak penah nengok steambot..hahahaha

adui..dah update da..aku pening2 lagi ne...nak p klinik ke eh?..

malas la nak jwb doktor tu tanye2..leh tak die cek sendiri kite sakit ape..?????


5 comments:

yaya said...

aku soh pg tingkat atas skali.. yg ko pegi tingkat pinggan mangkuk tu nape.. ishish..

myheart said...

hahahha...malas da aku nak p atas..aku bace kat lift tu takde pon kate pasal barang2 camtu..sume home2 punye...

Anonymous said...

org tu kate g beli kt mydin..xde kate g tingkat atas..hohoo

myheart said...

aaa..aah kan cila kan..kalo ade kat tgkt atas nape die soh beli kat mydin..btol2 tu..

yaya said...

beli kt mydin???.. hohoho mongoknye org tu..