Tuesday, December 2, 2008

Lan tag aku lagik..~PS AKU BUKAN MAKCIK..wakaka~

1. Apakah pandangan pertama orang bile tengok anda?
blagak, sombong, nerd, kening kerut2..hahaha

2. Apakah yang anda lakukan 1 jam lepas?
lap ingus..lap ingus..lap inguss..

3. Bilakah kali terakhir anda basuh kereta?
semalam..gile lame tak basuh...leh plak pas basuh elok je ade tulisan kaler lutsinar kat kete aku yg putih susu tu..mongok tol..ngan ape tah die conteng..seb bek leh ilang gune polish...

4. Mana yang lebih penting dalam hidup anda, KAWAN @ KEKASIH @ SUAMI?
of course la somi paling penting..sebab sorga dibawah tapak kaki somi...cam tak releven jek soklan ne kan..wahaha..

5. Alasan anda bagi jawapan no 4..
aku pon dah jawab kat atas gak..mukakak

6. Sikap pasangan anda yang paling best?
hmm..aaa..ape ek..penyabar kot..sebab aku ne baran..sgt suke bile die wat something yg leh ilangkan kebaranan aku ne..pastu leh manje2..ahaks..

7. Sikap pasangan anda yang paling tak best?
xnak ckp ar..nanti encik rebak marah..larikkk

8. Apakah sikap paling buruk anda bila memandu kereta?
memekak bile ade org ptg q, masuk xbg signal..mmg bising la lam kete..kot2 ade mike mmg bergegar la kete yg wat camtu kan kene tenking ngan aku..hahaha

9. Apakah yang berada dalam kotak fikiran anda sekarang?
ingus, umah yg besepah tak siap kemas lagik, nak beli barang hantaran..sile ulang kembali..

10. Adakah anda merindui bekas kekasih?
xkose nak rindu..da lupe da sume tu..

11. Siapakah kenalan yang akan di"TAG"?
sape lagi ek..sume kawan aku si lan dah tag..haa...sape lagi kalo bukan..

ILA
SUE
CIARE

huhuhu..

p/s : sila jujur dalam menjawab soalan..

2 comments:

ciarexoxo (^_^)v said...

ehhh xtaw plakk kite kena tag :P oke oke kite jwb skg ehh :)

Ila iqbal said...

ooo aku di tag...anti2 ye...baru terperasan