Thursday, March 31, 2011

Update secara pantas..

fuh, bz btol skang ne..semalam smpi umah dalam kol 10 lebih..uhuhu..bnyk kije untuk pembentangan hari ne..tp alhamdulilah, dah setel..tgl nak present je..tp yg tukang present org lain..so leh la rileks...

owh just nak tanye, kalau baby korg mengigit mase tgh minum susu ape korg buat?..huhu..
rasenye sofeanye gigi nak tumbuh..bibik ckp dah ade line putih kat gusi die..tp smpi skang aku tak nmpk2 lg.mane taknye tiap kali nak tgk die p gigit jari aku..isk.

my first reaction is menjerit!!..hoish, mmg sakit..pastu kan lepas kite jerit tu, lg galak la pulak die nak mengigit, siap leh predict lagi haaa ne nak geget la pasne neh..huhuh..kalau ikutkan mak aku, masa kecik2 mak ckp kalau kitorg gigit je, tros mak pukul..pastu dah tak gigit dah..hehe..tp sofea tak layan ok, budak kecik tu kebal ke ape..kalau takat jatuh/pukul cket2 tak layan dee..macam tak sakit je budak kecit tu tau...pastu kalau marah, aku slalu panggey name penuh die..Nur Azzalea Sofeaa!!!..boleh die pandang aku, pastu sengih mulut beso2 nganga ngan angkat idung skali..oish sungguh geram sama itu anak..tak jadi okey nak marah..

pastu skang ne dah leh diri tanpa berpaut..lame la jgk..macam biase, mak yg over eksaited menjerit2..mcm org ilang akal..tak sabo nak tunggu die jalan pulak..

aaa..tu je la wat mase neh..nanti update lagi yea..

No comments: