Tuesday, December 29, 2009

Mimpi...ujian..

Sejak 2 menjak ne kan..

Aku asek mimpi amek exam...pastu kalau amik exam ngan yakin n tenang takpe..semua mimpi aku jenis yg..

1)aku dtg lambat ke dewan kuliah..pastu otw nak smpi tu mcm2 la halangan dan rintangannye..siap be4 tuh, tak semapt stadi....tsk
2)malam td plak aku mimpi amek exam ngan en rebak....pastu kan dah siap sume dah tinggal beberape minit je..leh aku ckp ngan en rebak, nak tgk die punye..pastu dah tgk, aku bace balik aku punye jawapan mcm ntah hape ape2 tah..tros aku mcm..eh nape aku jawab camne..oh tidak..ade lagi beberape minit je..nak betolkan balik..nak betolkan balik...kelam kabut pastu..pastu tros aku terjaga..
3)aku tak ingt, tp mimpi nak amek exam, tak sempat stadi smpi abeh n dtg lambat sgt la slalu..

So apekah maksud mimpi tuh..

Adekah aku akan smbg belajar lagi?..uhh..tidak dlm mase terdekat..cila mengingatkan aku kembali betapa mase nak amek exam dulu, sebelum masuk dewan mesti tangan n kaki aku berpeluh2..hihihi

Adekah aku akan diuji dgn sesuatu ujian yg aku tidak bersedia untuk menghadapinya???..erm..ini mcm menakutkan..

Adekah sebab aku terpengaruh dgn result adik2 aku yg lebih bnyk A's smpi aku termimpi2 nak amek balik exam ittew??..hahaha..ne lawak..


Okey, sekian karutan untuk hari ini..huhu..

No comments: