Monday, December 28, 2009

Mari belajar biologi



Sile tgk ganba telinge diatas yg tiada kene mengena langsung..huhu..

Erm..sape penah tingge die sentiasa la asek cam bunyik gedegang gedegung..camne eh..nak ckp, mcm ade semot kat dalam pastu die ketok gegendang tingge tu gune yg untuk pukul gong tu..sile imagine...uhhh...

ataupon mcm tiap kali darah korg mengalir kan cth mase kite check nadi tu cam ade ade denyutan kan?..cam tiap kali berdenyut tiap kali tu la berbunyik kat dlm gegendang tingge..uhuksss...dah cam kaum india pulak aku berkata2..da la en rebak slalu ckp, syg ne dah terlalu lame berjiran ngan india sebab tu la ckp camne..huuu..

Susah bena nak explain...tp bunyik tu asek mengganggu..huhu..ke sebab taik tingge berlangar ngan gegendang...hahaha..imaginasi terlampau..

Dan kdg2 bunyik tu sgt kuat smpi la kepala pon turut rase berdenyut2..huhu..tros jadik sakit pale plak pas tuh..migrain3..

Patotkah p jumpe doktor???...agak2 kalau sebab tek tinge bnyk sgt, leh la doktor tu tarik/sedot kasi kuar kan?..atau kalau ade semut ngah pukul gegendang tingge tu leh la die tangkap semut tu pastu sedut darah die..urgh...okeh merapu gile dah...

Ke jumpe bomoh?? ->suggestion en rebak..tatau peketan tingge ngan bomoh..

Ok ini adalah biologi mengarut..cikgu tak bertauliah..wahahhaa...

3 comments:

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

CiLaa said...

kalo semut yg masuk tinge xbedengung syg oii..tp saket bangat..aku penah kne..uiiii fobia

myheart said...

ne bukan bunyik berdengung tau..bunyik die cam org tgh bertukang..huhuhu