Thursday, December 3, 2009

Budu's...hihihi..

Erm aritu tgk kat blog kak hanieliza ade cite ttg budu..kalau korg nak bace p cne.http://hanieliza.blogspot.com/2009/10/budu.html.


pastu bile tgk ganba tu cam..gulp telan air liur..nampak cam sedapppp je rase..hihihi..ne yg payah ne..tgk ganba je tros rase cam nak..nak..kebetulan, madi balik kelantan..rin pon ckp kak fit nak ke..kalau nak nanti rin bitau madi..so semalam..madi pon kasi budu tu..Budu cap petai..hihii..


dah macam pocong berbalotnye ne haa..hihi..



Tp bile dah dpt tatau plak nak makan ngan ape boleh?..hihi..nanti la sabtu ne p pasar..cari ulam ulaman ngan ikan...leh wat ikan bakar..mest sodap kan..ke ade sesape leh kasi idea nak makan ngan ape encik budus ne?..:P

notakaki: en rebak tak makan budu2 ne..die kate kalo die makan nanti bibir rase bengkak...hihi..

4 comments:

oneyani said...

fit..budu tu kalau nk lagi bes letak buah mangga muda..orgsini sebut buoh paoh!sedap giler...

pastu makan ngan singgang ikan or masak sayur lemak putih..ikan panggang..adeh meleleh air liur=p

myheart said...

yeke..haa umah org depan tu bnyak mangga mude..nanti p mintak..hihihi

yaya said...

fit.. patut ko kirim budu diraja.. bestttt.. dh siap cili, bawang, limau... tgl letak tempoyak cili je..

rumah aku skarang mkn mi goreng pun dgn tempoyak cili..


huisyyyyy terliur..

myheart said...

yaya->erk..dah siap bawang sume?tak fresh la camtu..org belikan aku mane tau mane yg sedap..huhu

eh budu letak tempoyak cili?..erks..tak pening ke makan campur2 weh..