Tuesday, April 14, 2009

Penatnyeeeeeeee....

Fuh weekend pon rase cam tak cuti je..ponek berjalan kesane sini..huhu...

Jadi kite bermula dimane yea..ari jumaat la eh...

Jumaat pas keje, p jenjalan kat sogo..cari brg hantaran..tp malangnye..entah kenapa..lepas dpt adiah kawen untuk sepupu enche rebak..kitorg cam dah letih..huhu..mane taknye..kene bawak adiah n latop skali bejalan..huhu..berat..so just tgk2 je..huhuhu..takde plak yg berkenan..hmm..nampaknye kene la p cr kat jusco..huhu..jusco plak da takde sale..sob2..


Okey, esknye lak..aku, enche rebak n adik aku(ku pakse ikot..sebab enche rebak tamao teman aku p cari ken ngan kak andam..) keluar..memule p kedai kad..nape kene pegi kedai kad?..sebab nak tempah lagi satu kad khas..hehehe..tu tamao cite..biarla rahsie...hehehe...tp kad tu mmg seyes gorges..harganye pun sgt gorges...hehehee..


pastu amek kad kawen..yg ne yg kitorg tempah awal2 dulu.bese je kadnye..simpel je...setel satu perkara..kad da siap..tg mase je nak kasi..hehehee...lambat2 cket la eh..kang awal2 korg lupe lak...hehee..


Okey, kemudiannye..enche rebak drop kitorg kat kl.die p keje..sob2 .huhu..maka bermule la misi mencari kain untuk baju panten..huwaaaaaaaa...sgt susah mau cari kelar itu..ade kaler yg match..kak andam lak tak suke..die kate ken tak berkualiti, bebulu la..huhu..pastu skali ade die berkenan..die pon cam hint2 soh aku amek ken tu..tp kaler die len dr ape aku nak..make kitorg berpusing la kat kedai ken yg ade sekitar kl tu..huhu..



ne le kedainye..huhu



ken dipilih takde dlm ganba..hehee



seb bek ade adik aku teman..huhuh..

Last2..amek je yg die dah hint2 tu..hahaha...aku dah malas nak meround da..lace kaler len cket n simple je..murah pun murah..huhu..tp satin die kaler same..so tatau la cane rupe..harap2 cantek..die ckp nanti die letak manik bebanyak..huhu..so hopefully cantek la..amin2..


Lepas tu..p cari adiah si ecah plak...hahaha..rambang mate lagi..cantek2 baju budak kat ctu..tp harganye..wah..leh beli sehelai blouse aku..huhu..last2 amek je la..smbil tutup mate..hahaha..

Sbnrnye mase tu mmg kaki rase nak tercabot dah..huuhu..gile penat..leh plak ence rebak soh kitorg nek train balik?..owh tidak..mau panjang train muncongku nanti..hohoho..make disebabkan enche rebak tau nanti moncongku akan panjang, susah die nak kasi pendek balik..make die pon amik la kami..tp seyes..sakit kaki n pinggang..sob2..da la tgh didatangi tett..huhu..


Make balik tu..aku adalah pensan..huhu..

notakaki: penat seh...

No comments: