Thursday, April 9, 2009

Update on preparation...


Huhu..Kalau ditanye tentang persiapan kawen...

Skang ne tgh menyetelkan borang2 kawen..encik rebak dah p mintak sign tp kene tau kariah mane n nak nikah katne dulu..n akhirnya..

aku terpaksa akur gak ngan kehendak ayah untuk nikah di rumah...huuu..ikotkan..lagi best kat masjid, besar, luas leh masuk brape ramai org.n lebih afdal gtu kan.

tp masalahnye..masjid tu agak jauh jgk..pastu nek bukit, turun bukit..huhu..tkt pihak aku tak ckp kenderaan n nak bawak brg hantaran lg..pas tu fikirkan mereka yg takleh sembahyang takleh masuk mesjid..kalo aku yg takleh sembahyang cane?..wah..gawat..hehehe..

jadi timbang sukat sume make watla kat umah..so aku kene memaksimumkan ruangan kosong supaye..ramai leh masuk lam rumah..adeh..masalahnye pelamin letak dlm rumah..mest jadi lg sempit kan..soo..ade kemungkinan ke nak wat pelamin kat luar...hmmm..tambah kos lg tuh..huhu..papepon..setelkan encik rebak dulu..


borang aku lak...haa ne la keje aku memalam..





Sambil berbaring..eh..ke menelungkup..hehehe..bace balik ape yg dibekalkan, buku2 risalah sume..pastu isi borang...huhu..pening jgk mengisi borang ne..

ape yg dipeningkan?..

Nanti aku bitau..huhu...

notakaki: huhu..next..kad siap mg ne..lalalaa..bestnye..sbtu ne nak p amik kad n pilih ken baju panten plak...semoga sumenye berjalan lancar

3 comments:

nanonano said...

risalah pun ade??

myheart said...

heheh..risalah n buku ttg hukum nikah kahwin n hukum2 agama..

13may said...

bestnya nak kawen :D