Monday, February 16, 2009

Valentine Days?..

Hahaha...aku tak kenal ape itu valentine..ataupun dlm erti kata dpt ape adiah ke, romantik dinner ke..jgn harap dan tak mengharap pon..sebab bnykkkkk dah cite kan nape kite takleh celebrate mende2 ne..kalo btol2 nak menghargai atau syg, bg je la adiah hari2..nape nak kasi mase hari pakcik valentine ne kan...heeeee...


Tp 14 Feb lalu, eceh..aku p kusus kawen gtu...mmg bnyyykkkk la diceritakan...tp mmg best...cume ade 1 penceramah wat slack..huhu..yg len mabeles..aku tak rase ngantok lgsg..cume sakit pinggang je duduk lelame...n nak kate lawak tu lawak lucah adelah disangkal same skali...lgpun aku rase kusus aku pegi ne, takde plak cite dgn detail pasal seks2 ne..so blaja adelah sendiri..hahaha..seyes aku tatau ape..dah kawen kang blaja la sendiri ek..

Tp yg bestnye adelah part cane nak menangani stress...sebab stress adelah berpunca dr hati..bak kate ustaz tu...

cth kes "ustaz, saye dah kawen..tp saye xleh lupe bf lame saye ustaz..cane tu ustaz?.."
"ustaz jawab..jgn ingt.."
"mmg la ustaz, tp cane nak lupekan"
"jgn ingt, lupe la.."..hahah

tp btoi kan..kalau kite tanak stress..kite jgn ingt mende2 yg buat kite stress...cthnye..kalo ko dah kawen,,watpe la disimpan tudung ke, gelang ke, rantai ke, cincin ke, spongebob ke yg diberi kekasih lame kan?..of course la asek tingat...ustaz kate baka je sume tu..uh..part henpon pun soh bakar, bek aku jual kat kedai dpt wit..ahaks.. Tp aku rase agak bodo la kalo da kawen, tp ingt lg kat bopren lame..

Mmg bnyk la lawak2 yg berpengajaran aku dpt..selain masalah2 rumahtangga yg berlaku..
Rasenye mmg 2 hari tak ckp untuk timba ilmu yg perlu dipakai untuk seumur hidup..btol tak..insyaAllah aku akan cube cari lg ilmu tu...

Eh sblom tu..nak bitau tmpt aku p kusus ne famos dikalangan artis2 tau..n bile wat contoh je mest ustaz2 tu wat cth noman, abby, memey..huhu..hampir sume ustaz la..
tp ade sorg ustaz tu..ckp pasal noman..die siap selit..org2 cne gak yg tgkp basah si norman tu..n dr memek muke die..aku dpt rasekan, mcm die pon jijik je..nafi la cane pun, mmg die berslh..tgk muke pegawai agama tu pon aku dpt bygkan ape yg berlaku ms die ditngkp tu.haaha..keji.tp ne based on pandangan aku..bukan ustaz tu ckp tau..hehe..tp mahkamah gak la kene tentukan kan..kite bukan hakim..boleh judge diri snediri je...



dlm dewan..



JAIS..Buku nota ngan fail...hehe..

Oh, ari ahad pon ade kusus gak..pasne cite pasal ape berlaku ari ahad lak..hhee...

3 comments:

myheart said...

hohoh yeke?..aloo..kalo simpan xtingat takpe la..simpan sebab mende tu bleh gune kan..tak bek membazir..:)..

tp kalo mengingtkan nostalgia lame plak..boleh membhayekan umah dan tangga bak kate ustaz tu..

myheart said...

hukhuk...

org tak ajak..cane nak ikot..sambey wat muke sedey..wakakakaka..

myheart said...

xpe2..kang dah kawen jgn harap nak tgl2 hokey..hoho..

lom kawen lagi, takleh la nak mengekor ke sane sini(ayat sedapkan ati..:p)

ala..cam awk jgk kan..wat hantaran sendirik gak kan kan kan..mabeles gak kan..ihiks..