Tuesday, February 17, 2009

Lalalaa...lololo...uhuks2

Hari ke 2 meroyan..hahaha..

Aku dak baik tau..ari ne pon takde chatting..oh semalam aku da beli brg2 wat munge dip..hehe..tp aku nak setelkan munge telo idea encik rebak dulu..simple jek..janji dpt munge kaler aku suke..

Aku nak listkan kat cne ape yg dah n blom..nanti leh update..


bunge telor (da siap 30 ketoi..teruskan usaha murni sendiri..)
bunge dulang (belom setat)
baju nikah (bulan 3 leh amik)
pakej pengantin (adeh..tak jumpe yg bekenan lg..mg ne kene setelkan)
goodies bag and brg2 lam goodies bag tu..(cam nak g nilai 3 je)
bakul hantaran+brg2 hiasan (cari kedai jual borong2..hhoho)
barang2 hantaran(kene g beli ngan encik rebak)
kompang pak2 kepong2 +silat (amik kengkawan adik2 aku je boleh kot?..haa die kan masuk silat..nanti kutanye)
khemah(oh ayah nak uruskan)
banner(encik manan nak watkan,x anta ganba lg..uhuks.)
hiasan meja beradab(kene tanye org khemah ne)
hiasan bilik(cadar+langsir+bunge)
pa system(sape nak jadi dj eh..perlukah?)
kad kawen(encik rebak sile uruskan)
baju2 untuk family(nak wat baju sedondon..harus p memborong kain..wahaha)
p spa (pakej memanjakan diri..wahaha..sape ade pengalaman spa yg best?)
prosedur kawen (kusus kawen, mintak cop pemastautin, cop tok kadi, ujian hiv, anta pejabat agama - 3bulan sebelum..uhuk..)
honeymoon(hahaha..ade duit lg ke mase ne?..uhuk2..ade org len nak sponsor ke?.kalo la ade kawan bukak otel kan...wakakak)

ape lagi eh..nanti la tambah..
haha..satu je da setel..adeh..yg len masih dlm proses..uhuuuu..mintak2 mase berlalu ngan lmbt..hahah..boleh cenggitu?..:p

No comments: