Monday, February 16, 2009

Bosannnn...

Haaaaaaaaaaaa..bosannye encik rebak takde..uhuk2..

takde nak layan aku beckp, begado, ber hmmm..ber ape lagi eh..uhuhu...

kene bertahan...kalo tak nanti aku kene gile meroyan...hahahaa..

gile baik aku sehari ne tak berchatting..tp aku gile meroyan sebab bosan..uhuk2..


encik rebak da landing da..yg bestnye..sesampai jek tros g shopping...waaa...kalo aku of course la suke..encik rebak?..ontah la yea...tp die mmg tak suke teman aku shopping..saye kan cerewet...ampunnn..


uhuk..nak mesej2 dgn kerap pon takleh..sebab mahai..encik rebak da beli sim card sane..tp mahai gak la kan..dr satu sen jadik 20 sen..hohoh..xpe2..sekali sekale..

notakaki: nanti pas kawen nak bwk encik rebak balik kg kat indon..wohohoo..aku pun balik sekali jek mase kecik..

No comments: