Friday, January 2, 2009

Tahun Baru..Tudung Baru??..kikiki...

Mase kuar ngan adikku ari tu..aku beli tudung..sbnrnye aku suke tudung yg kaler mild2 n mix ne..tp sebab susah nk pakai n match ngan baju aku lebih rela beli tudung plain..sonang..tp entah nape aku rase nak mencube gak pakai...maka aku beli..n 1 January 2009..menyaksikan aku pakai tudung pesen lain ne...hahaha..lmbt gile..org da bezaman pakai..sile lihat ganba mengediks aku ne eh...ngeeee...




encik rebak tangkap..aduii..tembunnyeee..



abaikan encik rebak...tgkp ganba sesuke ati..



tgkp lagi..encik rebak da pelik..pesal la tunang aku ne..agaknye la..hohoh



penyekkan muke laks..wakaka




encik rebak tak puas ati...die nak masuk gak..ngeee...jari je la yang masuk syg..ngeee...



last but not least..renungan senget..ngee..

kesimpulannye...aku akan pakai tudung gini..tp sekali sekale jek...huhuu..sakit pale gue dibueknyoo..dah kene lilit2 kan..aku kan leh presure2 ne...tros ke kepale, nyut2....pakai lens lelame pun preasure gak..adoyaii...

No comments: