Wednesday, December 31, 2008

Tahun Baru...

Esk taun baru..

Ape keistimewaan taun baru ne eh..huu

Aku tak penah smbut taun baru...apetah lg p nengok munge api kat memane...sonok ke eh..entah..tp aku ttensen bile umah lame dulu..bebudak india kat flat aku p bakar mercun..aduh..bingit..bakar kat tangga...umah aku tu da la kat tgkt bawah..penuh ngan asap n bau n bising sesangat..jadi, aku tak suke mercun..

Patu bile sambut taun baru mest ade azam..

Bile ditanye..ape azam ko

zana jawab: encik azam (slh sorg bos yg dok dlm bilik depan cubicle aku)..ngeee

sue : aku takde azam..yus ape azam ko?

yus : mane leh bitau(mcm bese)..

sue : share azam leh?...

sume: gelak..kah..kah kah..

aku: nak pinjam azam korg la...hahahahaa...

kesimpulannye..takde azam..hahaha...aku tak pernah la berazam2 ne..tp kalo aku target sesuatu mest aku nak capai...

as example..aku nak kete..dah dpt

aku nak pindah umah da dpt..

insyaAllah pasne..

aku nak tawen..(maluuuuu)

aku nak beli umah..

aku nak jadik kaya..

aku nak jadik jutawan..karyawan..angkasawan...

aku nak jadi ahli politik (eh ne cite2 yus..haha)

ye aku adelah terlampau...hahaha...sile jgn tertipu...


adios 2008...coming 2009..aku tak smbut taun baru..

aku smbt taun baru hijrah jek..dgn bace doa awal n akhir taun...aminnnn...(cam poyos cket disini..wahahaa...)

4 comments:

Reb@k said...

azam mu azam ku juga..hik3

The Spiral Eyes said...

aku nak jemput kamu ke parti buih sabun di blog aku,sila berbahagia kerana jemputan ini..


yang beno
Pasa Sanda

*blog kamu simple yet beautiful*

yaya said...

aku berazam utk makam lebih bnyk tahun ni..

myheart said...

encik rebak->same ke?..kate sehati sejiwa..:P

the spiral->wah yeke..mekasey2..ngee

yaya->ketembunanmu tidak kuragui...hohoho