Friday, January 2, 2009

Bedtime Stories rockk!!!

Owh yea..taun baru dah menjelma..aku meraikan taun baru aku ngan my fiancee...ngee..dulu bf skang da fiancee gtu..:P

Memula kitorg p makan ikan bakar since die ngidam ikan bakar setelah tgk org makan ikan bakar tp die tak makan sebab kenyang...hohoho..tu la sape soh makan awal2..tp series sedap dan murah..murah dari ikan bakar yg kat cne..sekor dah 5 hengget..ctu makan 2 ketol ngan nasik air sume baru 11 hengget..bio bena..murah gilee..da la ikan beso...ke die silap kire..ngeee...ganba tiada disini sebab sedang makan dgn lazatnye..harap maklum..hohoho

PAstu tgk wayang...haaaa....ne nak cite ne...kitorg penah nengok teaser die mase tgk cite katon ari tu..cite ape eh..lupe..hahhaa...tp bile tgk teaser tu aku mmg sure komporm cite tu best..ngeee...tipikal me...mmg cite2 cam tu aku suke..magical, mystical..bla2..hohoh..

pic..curi dari tgv n gsc..





ujan gegule...suratan atau kebetulan?..wahahaa



kawan die pun best..


berangan..whahahaa

So smlm p tgk...n walllaaaa...ne cite terbest aku penah tgk selama aku penah tgk wayang..dr awal smpi abes asek gelak...smpi kuar air mate..minah sebelah tunang aku tu lagi la..die paling awal gelak..kuat laks tu..

N kalau ade anugerah kan, aku akan kasik kat bugsy...sgggggggggggttttttttttt comellllllllll...hahaha...kalau korg tgk mest rase nak lempang..pang2..sebab comel sgt...hahaha...so aku suggest p la tgk..bg org2 yg suke genre mcm aku suke ne la kan...alaa..cite2 walt disney..eh2..semalama de trailer yg best gak..walt disney gak..ape eh tajuk die..mountain blue ke ape..hohoho...


mase masuk wayang

"by, pasan tak cite kite tgk sume cite bebudak...wayang pun penuh ngan bebudak"
"dah cite bebudak je yg best,romatik2 tak best"..

ngeee...seb bek kite serupeeee....

next show...lalalaaaa....

p/s: encik rebak janji nak belikan patong bugsy...janjimu kutunggguuuuu...

2 comments:

yaya said...

korg ni dh jd bebudak..
.
.
.
.
.
.
.
.
mcm aku.. huhu..

Reb@k said...

citer mountain withc la syg...huhu... best pe jadi bebudak, happy go lucky..lalala... Syg kena tgu kilang siap buat patung tu yea...by tak geti nak buat patung2 ne..ngeeee