Tuesday, December 23, 2008

Rehat Jap

So kite rehat jap dr tgk ganba2 tunang gue tu eh..mest korg bosan kan...hohoho

pihak lelaki ade bawak cameraman..tg ganba dari die..mest canteks..sebab camera besa kan..gue punye camera kecik jeks..huhu..nak hire cameraman tak mampu...:P..

mase hari pertunangan tu kan..ade sesuatu yg menarik perhatian aku..


ade banyak bende pecah..adoyai..sebnrnye sejak aku pindah umah ne..mmg bnyk la mende pecah2..start dr pinggan mangkok, sehingga la...batang sinki yg besa gedabang dibuat dr seramik tu pecah..berdentum ko, aku hengat ape...skali tgk2..halaaa..mest tuan umah tu bising..wawawaw...

aku ase la kan..umah tu kan...ade sesuatu la..

hohoho..apekah?...

2 comments:

Anonymous said...

sesuatu?? puaka?? apakah??

myheart said...

ontah la apakah?


tp org kate mende2 pecah ne a sign of bad luck..huuuu..takut gue..