Tuesday, December 23, 2008

Iklan jap

Just go through satu blog ne..waduh..tak sangka ade org camne ek..huuu..

blog khas untuk kutuk2 blog lain..apekah?

for me blogging adalah satu tmpt dimane..kite leh luahkan perasaan kite..or cerita ttg kehidupan kita...untuk kenangan..as a memories..ataupun nak lepaskan geram ke...but yet blog is your privacy..org mmg leh bace...tp kenape nak buat smpi copy posting org len..pastu letak kat blog anda pastu reramai kutuk posting tuh..adoyaiii...series mmg macam menganiaya org lain...

jika anda TAK SUKE, MENYAMPAH, MELUAT dgn penulisan seseorg takyah la bace blog die..senang je kan..tp kenapa nak memalukan org lain?..smpi die tutup blog die?..waduh..satu pemikiran yg tidak kupaham...ramai followers lak tuh...

Sejaat2 aku la kan..aku takkan cari pasal ngan org yg tak cari pasal ngan aku...

tp if u mess with me..jaga2 la yea..

4 comments:

Lanz™ said...

a'a link fit..aku nk ushar sikit..

word verification : pacat. haha

myheart said...

hahaha..yeke..kikiki..satg aku kasi link..:P

Anonymous said...

betul betul betul....
bak kata ADUN kat tempat iera .. blog ni jurnal peribadi...outsider yg xsuka xyah lah baca....
nak kutuk bukan ada faedah..
senang citer " ko xkenal aku .. aku x kenal ko "

(p/s: sowi mencelah jap hehe)

myheart said...

sile..celah jgn tak celah..wink3..