Monday, December 22, 2008

~Hantaran dari ku~


Aku takde pengalaman pasal hantaran2 ne..sebab fam aku org minang..xde adat bagi hantaran ne..tp aku usahakan gak blaja...mayb ade yg tak berape memuaskan ati aku..tp nak wat canne..huhu..takpe..blaja dr kesilapan..next time jgn wat lagi...huuu..tgk la ye..huuu




songkok...


potpori..adui nape la aku tak tutup kan..huhu



ayam golek..panas2 da tutup..huuuu




tgk dlm jap..cakk..


jelly melly...aku suke makan mende ne..hehhee


cekelat



buah2an..ne pun aku tak tutup gak..huuuu



cupcake..kecik plak saiz die..aku ingt besa..huuu..tak berape puas atiku




secret receipe..brownies..



bajuu..



sampin


sirih junjung..aku gubah sendirik..tantik tak?..xde org nak puji..puji diri sendiri..wahaha

1 comment:

sue said...

ok2..cantek2 sirih junjung tuh..aku puji ni..