Tuesday, November 4, 2008

Tag Dr LaN

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

Banyak - Lan kate mende tak bernyawa...jadik kite pilih mende yg tak bernyawa la ek..
1) Kete aku..semua bahagian tubuh badannye...muakakak
2) Duit aku..Boley?..mate duitan seyyy..
3) Hadiah2 yang diberi oleh my lovely bf..muahs..
4) Barang2 yg ade lam handbag aku termasuk wallet - kalo kene curi..pergh...nanges 4-5 hari
5) Eh pesal cam tak banyak je...huhu..tu je la kot


2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?

nasik lauk ikan saden sayo n kentang goren..hehehe

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?

dekat umah yg aku tgh sibuk cari ne..boley?..wahahah


4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?

Mane bleh nak predict2...of course nak sume hubungan berkekalan sampi bebile...tp sume dtangan Allah..tak kisah la hubungan ape pun....


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

yes, madly, deply in love..wahahaha


6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?

semalam kat sri ayu, sri gombak ngan my love..


7. Namakan buku terakhir yang anda beli?

hehehe..lame tak beli buku...haku pinjam org jek...larikkkk...


8. Apakah nama penuh anda?

tg kat post ne http://azhafi-83.blogspot.com/2008/10/tag-dr-ila.html


9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?

mak kot...sebab mak lebih sporting...hehhe


10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

hmm..entah...sape ek...


11. Christina atau Britney?

Ontah dedua pun aku dgr gak lagu diorg..tp yg best jek


12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?

aah...kumpul seminggu skali...wahahaha..larik lagiiii...


13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?

around the world...wah gtuu...


14. Pelukan atau ciuman?

entah yea...tp aku suke peluk adik aku...dan cium adik aku walaupun die dah dajah satu...hikhik..

untuk bf kesayangan ku, saye suke dedua..tp tg nikah dulu noooo..;p

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda

-kawan sekuliah mase kat ukm

-nampak cam ganas2 cket..(yeke ek..hikhik)
-slalu nek motor p kuliah

16. 8 perkara yang amat saya gilai

- bf aku...wahaha

- internet n komputer n blogging..
- mandi mande kat swimming pool/sg/laut
- shopping of course


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan

- gelak camne...hohoho..wahahaha...
- owh, okey, muah3 n gudnite by(kat my bf-wajib setiap ari..;p)
- weh,oit

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca

- novel tajuk die kasih suci ke ape, tak hengget

- aku terima nikahnye : br bace cket
- majalah ujang, tak abes bace lg..adikku beli
- eh aku da lame tak bace buku la..huhu...

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali

- dealova(lagu spesel)
- lagu2 ct noliza
- lagu2 band indon latest bukan superstar
- lagu2 elyana esp molek
- lagu2 rihana latest disturbia
- yg len2 tak hengat,...huhu

20. Perkara saya pelajari tahun lalu

belajar mencintai dan menghargai org yg disayangi


21. Mangsa tag seterusnya

- encik rebak(silelah buat yea..wahahaha)
- sue
- illa
- sape lg ek..huhuh


fuhh...siap gak akhirnye..tag ne bnyak tanye la kan..huhuhu..

aku pun bg tak secukup yg dimintak sebab takleh nak berpk..huhu lg..



2 comments:

l a n z™ said...

hee...tagged complete...aku muka je nmpk ganas..hati baik woo..ahahah!

sue said...

baru perasan tag ni..uhukss...tgu ada masa yer ..ahaha..panjang tuuu..