Wednesday, November 5, 2008

Malam ini..

wah..dah lame tak OT..malam ne kami kene keje..sebab nak ots...huhu..tp keje aku dah setel..tg diorg ne jap g nak gerak...b4 tu..nak tunjuk ganba ekciden pagi td..yg menyebabkan jalan sesak yaamat start dari flyover hingga ke batu caves dan menyebabkan ku dtg lewat..huhu...

Skali ekciden rupenye...

ganba ne menunjukkan satu kete je..sbnrnye ade 4 kete yg bertenggek antara satu same lain..wah..parah ne...mest insuran kete first yg kene kaber sume..sebab aku rase kete depan skali tu yg brek mati kot smpi kete blakang berjejer melekat antara satu same lain..wahaha..ape bahase aku neh..hehehe...sile2 tgk ganba jem2 ne...



jem gilos..


jem2...aku tensen




ne die..3 kete..depan skali myvi itam..dasat tu...ade lg kat bakang satu kete lg...4 sumenye...huhu..

Oh yea..td aku p tgk umah..walaupun ade mende yg tak memuaskan ati cthnye...bilik kecik, dapur pun kecik gak...huhu..tp sebab die kat tgh2 bandar, banyak gile bas dan kedai2...so amik je la..aku ngan adik aku cam nak setuju je...huhu...last2..terima je..bg deposit..semua skali around 2k..dep 500 dulu no..huhu...harap2 sume berjalan lancar..dan takkan menyesal..huhu.setel satu perkara...hoyeh..





No comments: