Tuesday, November 4, 2008

KeNaPE SuKE OrG PUnYE?????

Hahaha..pagi ne dgr radio hot fm with this topic...wah2...just wanna share my comment plak..nak call hotfm nanti abes lak kedit aku kan..kikiki..


Bg aku tu satu kesalahan...dont give any reason such as..cinta tu buta la..bukan sebab org tu la..tp sebab cinta la..bluerkk nak muntah aku dgr...y?the reason is..hati ko sendiri kan...hati boleh dikawal...yg tu sume tu nafsu je tu..nafsu untuk menjadi perampas, melihat kesengsaraan org len..tp ko leh bersukeria ngan HAK org len.dan jadikan hak ko sendiri..wah...byk songeh?..

Yg tak tahan tu ade yg leh call ckp perempuan or wife tak pandai jaga suami dan bla2..cam bese alasan standard lelaki la kan..sebab nak lebih..tp yg ngok ngeknye..ceraikan la bini 1st tu then kawen la lagi satu...kate bini first tu tak pandai melayan, nape nak simpan lagik?..haaa, tu la sbnrnye nafsu je tu...siap ade yg call kate gaji 12000 bini 2 org..nek 18000 tmbh lg satu..citt..slh pompuan gak ke tu?awal2 dah target...boleh ke berlaku adil?...i doubt it...

N yang pompuan lak..sedar2 la cket yea...laki ke, tunang org ke please control your heart..n tlg faham perasaan pompuan len..cube letak korg lam kaki pompaun yg diduakan tu cane...ape rase die..kalau tak pepaham gak..tgk la satu hari nanti ko akan rase gak...

Okey sekian...pepagi aku dah meroyan..wahahahaha....topik panas tuuuu...tp aku tak dgr sepenuhnye la...sebab earphone tgl kat umah...huhu..dgr lam kete je td...


TAMBAHAN..ne satu kes lg..kire kes amik org punye gak la...tp ne aku quote dr blog kak red...

"selain dari sakit2 badan, aku dok baca hal Norman Hakim, Abby and Sememeh tu cam nak rak, tidur bangun pun dok pikir hal depa gak, kesianlah. anak 3, dari dalam ngandung laki dok buat hal ngan sememeh tuh, dah banak kuor utk bergambo je lam paper pastu laki sambung balik buat hal, datang for cukur jambul anak pastu sambung balik buat hal. bini nak cerai ko tahan2. buat drama melalak x sanggup bercerai. lepaskan je lah.

betul cerai tu memang sianlah kat anak2, tp dalam hal ni, bapak sendiripun x herankan anak2, nak jengah anak2 pun tidak, baik yang beso mahupun yang baru lahir nun. so baiklah lepaskan jer mak nyer, mak nyer hati tak yah lah nak dihiris2 lagi dan ko pun boleh bebas ngan sememeh tu forever.

betul ke dia dah nikah actually ngan memeh tu, tu pasal even dah kena tangkap basah, memeh tu masih lg tinggal kat opis NH…

sian abby.

abby tu, korang kalo kenal dia kem salam lah kat dia, suh dia carik akak. ada le mende aku nak tolong dia. aku nak carik dia x tau gimana caranya."

- redmummy-


dlm hal cane...tu la..lelaki tak semenggah..pompuan lak..hai entah la...sian kat abby gak..huhu..mintak2 dijauhkan la dari kite2 pempuan ne berlaku hal camne...n pempuan yg ade hati nak jadi cam memey ne..bawak2 la betaubat...so sape ade contact ngan abby leh bitau kak red...

2 comments:

yaya said...

aku nk komen jugak la..

kenape suke org punye, kenapa suke org punye..

kenape suke org punye..

sbb org punye BESSTTTT..

wahahahhahah.. lawak ini tiada sama sekali mahupun due kali ade kene-mengena dgn sesape yg hidup mahu pun yg sudah innalillah..

moral of the komen: kenapa aiskrim saye kecik, aiskrim die besar..

myheart said...

cet la ko yaya..ape kene mengena daaa...