Tuesday, August 11, 2009

Astagfirullahalazim...

Amek..mengucap aku dibuatnye..

Ade jgk org MUKA TAK MALU mcm ne..

Ya Allah tebalnye muke die..

Aku semakin TERTEKAN..

tsk..tsk..(-_ -)"

Sedikit tertekan

Sejak 2 menjak ne aku jadi panas baran..adui..user2 ne mmg la menguji kesabaran..eventhough aku ade lah programer, aku dah jadi macam customer service dah..ari ne je dah brape call dah..direct ke handset aku lak tuh..tsk..pasne aku tuka no..baru mereka tau...dah la kene layan call..kene ajar memane yg tak reti gune..pastu kene fix ape yg diorg salah masukkan lak tu..aduiyaii..tekanan2..



nak jadik doktor sakit sakit jiwa..hahaha...aku pakai topeng bukan sebab h1n1 tp sebab lemas dgn asap rokok..Ya Allah kenape la diorg ne tak paham2..isap rokok lam tempat bertutup dan beraircond..isk..aku plak yg lemas..abes dah sebotol ambi pur aku asek sembur..pon tak paham2 gak lagi..aku dah amek lagi sebotol..kang dah abes..tgl ridset je tu haa..sembur lipas...hahaa..


huhu..tulung2..sebelum aku jadi stress dan menong...camne nak redakan sume ne..huuuu

Kenape ngan aku arine?...

Hari ne mcm malas jek nak p keje..tp aku kene gak p keje..sebab ingtkan mg depan nak cuti sehari..

Tp pagi2 agaknye sebab mamai2 plus badan pon tak brape rase nak sehat..aku telah bawak kete tanpa lepaskan handbreak..Ya Allah, silly mistake yg tak penah2 aku wat...huhu..patot len macam jek rasenye kete tu..smpi kat tepik light baru pasan..eh aku tarik handbreak ke tadi..huhu

Pastu lepas je lepaskan handbreak tu..2 kali aku nak break die bukan break tp makin laju...gelabah gile aku..try tekan banyak2 kali..baru boleh..seb bek ler tak eksiden..huhu..smpi jek kat opis..kuar kete..tgk tayar da bebau..huwaaaaa...sian myb ku itu..da la patot pegi sebis tak pegi2..huhu..

Pastu tadi borak2 ngan sahabat bekku ttg lelaki yg curang...kan aku penah wat thread pasal curang n meroyan bagai tu kan..hihihi..sgt lawak okey

Kali ne die ckp kalo aku ckp something kat budak yg merampas laki org tu..mest budak tu nanges..tp aku jawab..aku rase la kan..dgn keceluparan mulut aku ne..budak tu akan bunuh diri..takyah susah2 kejar ngan parang..hihihihi..yeke..celupars sgt ke mulut gue ini..hmm..


tp aku bukan lah seorang wanita yg tabah smpi boleh terima lakinya bermadu..tsk..simpang malaikat 44..camne la diorg sampi leh tubuhkan kelab poligami tu eh..adoi..mcm menggalakan pon ade..mampu sgt ke lelaki zaman skang ne..mampu sgt ke nak kasi keadilan..boleh ke nak puaskan hati semua istri..entah2 kawen banyak sebab nak kaut duit dr istri pastu die boleh senang lenang..istri yg bekerja..tsk..tsk..tu kisah benar tuh..sedih btol..

notakaki: Badan aku rase len macam je..da la asek sakit tulang blakang jek..adui..

Monday, August 10, 2009

Posting - Cuti2 mesia ke bagan lalang..entry suda agak basi..

Pembuka bicara dr tuan rumah...



pape pon kene letak muke aku dulu...hohoo..walaupon aku tak cantek..sukati aku la kan belog aku..(benci org yg suke bandingkan kecantikan die dgn org lain..amek la ko sorg je yg cantek...ermm..emo lak tetibe..hahaha)


hehehe..punye la lame nak dptkan ganba dr hs en rebak..da seminggu baru dpt..itu pon setelah aku gigih mentransfer menggunakan bluetooth..huhu..dah pakai software pon xleh nak transfer ke laptop..adoi..hs canggih2 pon tp kalo banyak func takleh gune pon tak gune gak kan...eh dah termembebel dictu..


ne cite weekend mg lepas...kami sekeluarga (fammy Inlaws) p bagan lalang..sebab mak ade majlis khatam Quran kat ctu..dan kami pon ikot skali..n dok kat sane semalam..memula otw tu ujan lebat sgt..mcm gelap je..mak dah ckp, camne nak mandi ne..gelap je..

tp alhamdulilah, sampai je..ari mule cerah..by the time p pantai n sume org dah sampai ari btol2 cerah..=)..make men2 air sambil men kejar2..;P

denel sgt takut nak pijak pasir pantai..hihihi..pes time p pantai..memule ajak die cket2 cecah air..lame2 cam nak ke tengah plak..hihi...ngan aku2 skali basah..pastu men sepak2 bola..

tp esoknye denel adelah sgt takot smpi takleh jejak langsung atas pasir..hihi..siap terkepit kat kaki papa die sebab tamo jejak pasir..smpi la ke balik..


the 2nd day, p pantai lagi..tak puas..hehehe..tp dedua hari pon tak mandi..mandikan kaki jek..hihi..pastu siap beli layang2..tgk along men cam best je kan..tp malangnye layang2 yg kitorg beli tu bertahan kejap je..hihihi..lepas tu jadik senget ke ape tah..susah nak terbang..nampak beno tak reti pilih..


mase 2nd day jgk, hari nak balik..sesuatu yg tak best berlaku..huhu..tah camne aku leh tergolek mase nak bangun dari katil bersama ngan denel..seb bek denel ade dalam pelokan..n tak kene lantai..huhu..biru jgk la kejap pp n kepala aku..hhohoho..agaknye ade jin tolak kot..alasan..hehehee..so mari kite tgk ganba...



candid



nak jgk berganbar ngan rumpai laut..kikiki..jakun2



lalalaaa



denel yg dah brani cket ke tgh..tp tetap kene pegang..



yeay..dah tak takot daa...:P



sbnrnye ade banyak ketam umang2 mase ne..berlari2 dari kitorg..ihiks..selame ne aku ingt ketam kecik2..umang2 rupenye..:P



2nd day, enche rebak ajak p beli selipar..jauh bangat dr tmpt perkelahan..huhu..tp lalu kat sepang gold coast..tmpt penginapan atas air yg bile dilihat dr atas cam pokok kelapa..tp tak siap lagi..huhu..penat makcik exercise tp perut menten buncit..sob3..;P



enche rebak berusaha melayangkan layang2nye..



erks..no komen..lalalaa



haa ne baru btol ketam..ngeee..dlm tu ade banyak..ngan belangkas pon ade..hasil tangkapan abg din n abg hapiz..hihihi..seb bek takde ikan kembong ke, cencaru ke..leh buat bakar2..hihihih



owh otw balik singgah makan kat Tasik Idaman...best2..dan terhasil la ganba dibawah...huahua..mmg btol la abg apis..ganba the best of the week..amek dr blog abg hapiz..:P




lalalalaa...agaknye yg mane akan menarik tumpuan anda bile tgk ganba ne..hiihi...

notakaki: erm..

Friday, August 7, 2009

Sham yg tah ape2..hahahaa...

Hahaha..gelak dulu..kat opis aku ade budak name sham..name penuh Muhamed Zulkhairilishamuddin...hahaha..kalau takde die mmg sunyi jek opis..sgt la suke buat lawak..n org yg sgt la tak malu di dunia..kikkiki...tapi sume org suke kat die walaupon die suke wat lawak yg over..



Tp tak bley blah bile die letak ganba ne kat fb dgn tajuk Jejaka yang turun dari kayangan..hahhaa..apekah?...


Rupe2nye die amek ganba guna web cam MAC si sue...sue td tetibe panggey aku n soh berdiri btol2 depan laptop die...baru terperasan..rupenye si sham pedajal laptop sue la nak wat gambar atas tu..hahaha..n lepas gelak2 ngan sue..resultnye adelah



ne version puteri turun dari kayang plaks...hahaha..saje nak pedajal sham..:P..huduh plak muke ngan spek ne...harus beli spek baru ne..hehehee..

Lagi tak boleh bla die wat anak die camne..Ya Allah budak sham ne..hahahaa..tp sgt comel la dak tecik ne..sian dok lam baldi..bapak ko ne mmg la kan rayyan kan..tp rayyan mmg ade ciri2 bapak die kot..suke men sorg2 pastu gelak sorg2..hehehe..ade ciri2 jadi pelawak cam bapak die ne...



mmg cool je..mcm dok atas sofa je rayyan.muah2 cket..



notakaki: ari ne last day kamal..sob2..sedey..sorg2 tingalkan 2p..huuu