Tuesday, August 11, 2009

Kenape ngan aku arine?...

Hari ne mcm malas jek nak p keje..tp aku kene gak p keje..sebab ingtkan mg depan nak cuti sehari..

Tp pagi2 agaknye sebab mamai2 plus badan pon tak brape rase nak sehat..aku telah bawak kete tanpa lepaskan handbreak..Ya Allah, silly mistake yg tak penah2 aku wat...huhu..patot len macam jek rasenye kete tu..smpi kat tepik light baru pasan..eh aku tarik handbreak ke tadi..huhu

Pastu lepas je lepaskan handbreak tu..2 kali aku nak break die bukan break tp makin laju...gelabah gile aku..try tekan banyak2 kali..baru boleh..seb bek ler tak eksiden..huhu..smpi jek kat opis..kuar kete..tgk tayar da bebau..huwaaaaa...sian myb ku itu..da la patot pegi sebis tak pegi2..huhu..

Pastu tadi borak2 ngan sahabat bekku ttg lelaki yg curang...kan aku penah wat thread pasal curang n meroyan bagai tu kan..hihihi..sgt lawak okey

Kali ne die ckp kalo aku ckp something kat budak yg merampas laki org tu..mest budak tu nanges..tp aku jawab..aku rase la kan..dgn keceluparan mulut aku ne..budak tu akan bunuh diri..takyah susah2 kejar ngan parang..hihihihi..yeke..celupars sgt ke mulut gue ini..hmm..


tp aku bukan lah seorang wanita yg tabah smpi boleh terima lakinya bermadu..tsk..simpang malaikat 44..camne la diorg sampi leh tubuhkan kelab poligami tu eh..adoi..mcm menggalakan pon ade..mampu sgt ke lelaki zaman skang ne..mampu sgt ke nak kasi keadilan..boleh ke nak puaskan hati semua istri..entah2 kawen banyak sebab nak kaut duit dr istri pastu die boleh senang lenang..istri yg bekerja..tsk..tsk..tu kisah benar tuh..sedih btol..

notakaki: Badan aku rase len macam je..da la asek sakit tulang blakang jek..adui..

No comments: