Tuesday, August 11, 2009

Sedikit tertekan

Sejak 2 menjak ne aku jadi panas baran..adui..user2 ne mmg la menguji kesabaran..eventhough aku ade lah programer, aku dah jadi macam customer service dah..ari ne je dah brape call dah..direct ke handset aku lak tuh..tsk..pasne aku tuka no..baru mereka tau...dah la kene layan call..kene ajar memane yg tak reti gune..pastu kene fix ape yg diorg salah masukkan lak tu..aduiyaii..tekanan2..



nak jadik doktor sakit sakit jiwa..hahaha...aku pakai topeng bukan sebab h1n1 tp sebab lemas dgn asap rokok..Ya Allah kenape la diorg ne tak paham2..isap rokok lam tempat bertutup dan beraircond..isk..aku plak yg lemas..abes dah sebotol ambi pur aku asek sembur..pon tak paham2 gak lagi..aku dah amek lagi sebotol..kang dah abes..tgl ridset je tu haa..sembur lipas...hahaa..


huhu..tulung2..sebelum aku jadi stress dan menong...camne nak redakan sume ne..huuuu

No comments: