Wednesday, February 22, 2012

Ku mohon...


Ya Allah Ya Tuhanku...
Berikanlah aku kekuatan..berikanlah aku kesabaran dalam menjaga amanahMu..
Terkadang aku terasa LETIH, PENAT, PUTUS ASA...
Walau dugaan yang datang hanya sekecil zarah dibandingkan dengan org lain..
Betapa tidak bersyukurnya diri ini,
Dengan Rahmat dan Kurnia yang telah diberikan oleh Mu..
Berikanlah aku kesedaran ya Allah..
Semoga aku menjadi seorg ibu yang sabar ketika menjaga, melayan, merawat anaknya..
Dan berikanlah kesembuhan kepada anakku..
Semoga dia boleh tidur lena seperti anak org lain, makan dan minum seperti anak org lain, bermain seperti anak org lain..
Semoga aku tabah dan redha dengan ujian ini..


*another episode of scratching..tabahlah wahai hati, dan mata..huhu..stress sbnrnyaa bila kulit anak dah mula licin tiba2 mula menggaru balik..one week to healed and just one second its come back without knowing the reason.. :(


p/s: semoga adik faris sembuh dan sihat seperti sediakala..betapa besarnya dugaan utk kedua ibu bapa dan tubuh kecil itu sendiri..sedih..:'(...

maka sedar diri yea fitriah..hargai anakmu dan jaga dia sebaik mungkin..jgn hilang sabar, jgn hilang sabarrrr....huhuu...posting peringatan utk diri sendiri...T___T

2 comments:

sharEna said...

sabar yer fit. maybe mmg ujian buat fit ttg copea neh. simpati & sedih. ya Allah, permudahkanlah segalanya utk fit & family. amin.

HazeL said...

baru tau pengorbanan menjadi seorang MAMA :).....same2 la kite bertabah dan ikhlas menjaga amanah dari Allah ini....