Tuesday, August 17, 2010

Majlis Akikah

Majlis akikah sofea..dah lame upload kat fb..punye la malas nak upload kat belog..hehehe..kat fb kan just select sume pastu upload..nape la blogger tak wat function camtu ek..kan senang..so hanye ganba2 terpilih je akan di upload..sebab malas nak letak banyak2..huhu..mase ne lom abeh pantang lg.pergerakan adelah terhad sebab masih sakit lagi di bahgian2 tertentu..heheehe...so layanzzzz




copeaaa..pakaian ditaja oleh mak ngahnye..hehee..macih mak ngah..

buaian

makcik2 marhaban..

makcik..eh mak copeaa..;p

gelak nape tah mase neh

acara pon bermulaa...mase ne pale sofea dah basah lencun dah tp die leh sedap jek tido..isk3..








ne plak ngah pakaikan adiah dari makcik n nenet sedara sofea la kot..huhu..sofea dpt 3 cincin n satu gelang dari atok..kecit2 dah macam mami jarum dah..hihihi..

ngah pakaikan gelang..baru la die terjaga..agaknye sebelum tu sedap tido sebab dgr selawat kot..


akhir skali..one happy family at home..uhuhu..

okeh dah..hihihi..update sekadar ade jek..ganba pon tunggang tebaliks..huhu.letih oooo bulan pose ne..uhuk2..key la..nanti update lg eh..babai..

4 comments:

tEppEi@sharEna said...

sofea sgt behave yerr =)

suke tgk gambo2 seme =D

lina said...

Comel..jer sofia..

Puan Jiha said...

mama sofea dh slim la.... =)

myheart said...

tEppEi@sharEna->alhamdulilah..mmg die tido jek mase tuh..hehe

jiha->heheh..berat dah kembali ke asal..