Monday, January 4, 2010

Selamat Tahun Baruuu..

Hihi..sbnrnye aku leh je akses internet dari umah..tp tah malass je rase nak update belog..

Pastu, entah nape aku rase cam tak perlu la nak sambut2 tahun baru ne..wat penat je meredah jem...tp hati teringin jgk nak tgk munge api yg chantek2 tu kan..


Tp rase lebih selesa kot dok kat umah...baring2 smbil soh somi urut2 belakang...sgt sorga tau rasenye..sebab aku sentiasa la sakit2 belakang..mayb sebab pregnen ne kot...kalau dpt ade org usap2 kat bakang pon dah rase lega cket..maka aku menyerahkan tanggungjawab tu kepada en rebak untuk melaksanakannye..hihihi..eh tp kalau tak dpt, mmg takleh tido ler jawabnye..sakit smpi nanges2 pon penah..dah en rebak dah tido, camne nak soh urut2 bakang..huhu..memacam posing aku wat nak kasi tido..sakit jgk..last tido nu ha atas kapet..

Tp kebelakangan ne ok cket..takde la ke tahap tu...mayb sebab da rajin makan pil kalsium kot..huhu..pastu en rebak pon dah rajin urut smpi aku tetido..hehehee..owh taun baru ne takde kot azam2..just nak hidup dgn gembiraaa..dan bina keluarga baruu yg bahagia..hehee..azam jgk la kot..

Dan cuti taun baru dihabeskan dgn ikot mak p pasar n beli barang dapur, p sebis kete en rebak(uii bulan ne kete en rebak mmg mintak duit beriban2..cess..makcik pon tak penah mintak duit bnyk tu nak pegi shopping tau..owh ayat jeles kepada bini no 2..kikiki.)..p teman en rebak men futsal(smpi ade binatang gigit2 kaki aku abeh merah2 n bengkak2..smpi skang gatal yaamat..huhuhu)..owh tak lupe p kenduri kat kg en rebak kat tampin..pastu p tgk umah paksu di mana di ctu dpt jgk la aku merase durian...fuhh..lame tingin nak makan..tp en rebak tak kasi..tp durian kat umah pak su tu kecik comel jee..makan SEBIJIK pon tak ckp tau.sedap bangatt...isi die pon nipis2..en rebak makan lebih dari SEBIJIK aku rase, sebab die asek ulang alik.(diulang yea, sebijik n seulas lain..hahaha).aku makan 2 ulas je..ckp la lepaskan gian..tkt makan bnyk2 kang baby panas pulak...mmg sedapp manisss n belemak..tp isi die nipis2..uuu...tak ckp 2 ulas...terbayang lg dah ne...

Kewangan tahun ne cam agak kritikal..ermmm..harap2 la en rebak dpt kenaikan gaji..n aku pulak, mcm dah mule risau dgn keadaan comp skang ne..sebab bulan lepas gaji dpt lmbt..so keterujaan untuk tiba2 dpt bonus or kenaikan gaji adelah seolah2 khayalan semata2..hihihi..->apekah, ini pon leh gelak..org len tg 2-10 bulan bonus, aku leh byg takkan dpt bonus..huhu....aku nak cari keje len, tp dgn keadaan skang ne..adoi..tg la aku pas besalin..harap2 dpt gomen..n mane tau mase aku cuti beranak leh apply keje bnyk2..rezeki anak kan..Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hambanya..

Ok sekian bebelan untuk cuti tahun baru yg lalu..cam karangan dak sekolah plak..owh yea, adiah untuk adikku2 lom di tunaikan lagi...patotkah belikan beskal untuk nurul?die mintak beskal..tp risau la pulak..jalan raya kat gombak tu sesak..yg aisyah pulak nak kasi ape?..ermppphh..nanti la fikir..nak fikir pasal minggu depan..waaaaa...sonotnyeeeee....


ape yg sonot?..nanti2 yea saye cite..hihihi

No comments: