Friday, October 2, 2009

Hari harikuu..

Cewah..dah macam drama plak tajuk tu..pesal la aku tersgt malas lepas raye ne..agaknye sebab cuti raye pnjg sgt kot..tp im craving for another long holiday..tsk..bestnye kalo dpt cuti n berseronok2 di tepi pantai....kene tiup angin pantai..eh cop..ape berangan2 ne..huhu..baru je gempa kat padang n tsunami kat samoa...uuuu..sile simpan je la harapan tu..uu.aku mmg penakot.xdpt byg tetibe ombak besar dtg pastu kene hanyutkan..tsk..teringt balik cite kat acheh..mayat yg dah kembung2..berselut lumpur..adess..sgt menyiat2 hati..

Motif sbnrn entry ne?..aku dah bosan..huhu..kerja ade menunggu..nak amik mood untuk buat kerja pon payah..knape eh..sepatotnye kerja ini dianggap sebagai ibadah..waktu kerja adalah untuk bekerja..bukan mengupdate belog or berfb smpi takleh nak logout..hehehe..bukan nak ckp org..tp ckp ttg diri sendiri..huuu...rase berdosa..yela..mana tau gaji yg diterima tu tak halal ke ape..tu satu2nye semangat untuk bekerja..dan seringkali gagal juga bile sesekali mate tgk list of updated blogs..n p bace belog kejap..

Kdg2 rindukan semangat bekerja yg dulu..pkol 7 sengah dah smpi opis..smpi menang hadiah early birds n dpt holiday kat villa yg sgt best..skang award tu pon dah takde..kebetulan plak aku leh dtg lewat tiap2 hari..huu Bukak friendster, blog dan sbgnya adalah diwaktu lunch..uii..sgt la beretika tau aku dulu..dan kerja pon sungguh2 je..siap leh balik lewat malam n tido kat opis..lihatla betapa komitednye aku mase dulu..

Tp sekarang???..tsk..entah la..

ape yg sbnrye aku perlukan eh..duit tu op kos mmg perlu..gaji pon tak penah nak ckp kalo nak diikotkan..hahaha..

mgkn enviroment yg baru untuk bekerja?..atau aura yg baru?..atau sesuatu untuk menaikkan lg semangat??..entah..tg aku p betafakur dulu kat batu caves baru dpt jawapan kot..hohoho..

dah2 merepek..mari la siapkan kerja yg dimintak ne..adesss...=<

No comments: