Tuesday, August 4, 2009

Hari ini aku berpuase...

Tgl lagi 2 hari nak abes..tp tatau nape..ari ne rase cam azab cket..perut rase pedih sgt..letih semacam..

pastu asek terpk makanan jek..leh plak terpk yg ngarut2 lak tu..

leh aku terase nak makan ubi kayu rebus n sambal tumis yg nenet angkat aku masak..walawehh...mmg sgt sedap..dulu aku tak pernah nak makan mende2 yg berasaskan ubi kayu..tp hari tu mase balik kg aku terai la kan tgk cam sedap..tp mmg sgtttt sedap..sambal yg xmanis sgt, xpedas sgt, ikan bilis cket2...uiii..ubi plak panas2...

n now im craving nak makan..uh..camno..takkan nak p felda bukit batu untuk berbuka puase?..adeh2..jauh benooo..ckp kat enche rebak die kate bini sape la yg tak malu nee....uhuuu..

atok n nenet, raye nanti kalo ade rezeki kitorg balik eh..nenet jgn lupe masakkan ubi kayu rebus ngan samabal tumis..owh kalo ade nasik lemak yg shedap skali tu pon besttt..isk org makan kueh raye aku mintak mende len plak..

alamak sungguh tak malu..allalalalaaaa..layankan aje aku yg dah menong2 sedang tg saat nak balik n detik berkumadangnye azan maghrib menandakan masuknya waktu berbuka puasa bagi negeri selangor dan kawasan yang sewaktu dengannye...uuuu..(-_-)

1 comment:

ciare (^_^)v said...

wuaaaaaa..nape sebutttt......td baru jer terbayang2 ubi kayu rebus cicah dgn kelapa.....wuaaaaaa T_____T