Thursday, May 28, 2009

Esk hari..

Ari ne sgt la takde mood..internet cam najis bak kate sue..huhu..then..aku plak..sebab semalam aku tertido di ruang tamu..yea bersama spek n handphone die sebelah..then kol bape tah adik aku balik dr tgk bola..aku beralih plak ke bilik atas..


bile nak p keje..aku mencari2..handphone ade..tp mane spek aku?..huhu..huwa...cari2 tak jumpe..make pakai la lens p keje...entah nape bile pakai lens dan mengadap komputer..mate aku jadi bler2 pastu pedih pastu sakit pale mule timbuls..adeh..

esk plak aku kene jejak kaki ke imigresen plak..adoi..mmg la pada mulanya ngan niat menolong..tp aku rase penat la..even tiap2 6 bulan sekali..tp waktu sehari tu mmg memenatkan..kene turun nek tangga, lif dan eskelator..aduih..aku pon pelik..nape imegresen nak sume dokumen tu lg..padahal dah nak masuk 4 kali renew..letih ooo..kene p stamping p mahkamah lagi..huhu..

tp apekan daya..terpaksa..huhu..leceh sbnrnye..hmm..agak2 kalo dah kawen nanti diorg akan mintak tolong aku lg ke?..leh tak cari org len..besides aku kurang senang dgn sikap mereka dimana mentang2 aku tolong..sume mende nak soh aku buat..mende yg die leh wat sendiri pon tak nak buat..asek ckp tatau je..aduii...penat laaaaa...tlg la belajar berdikari..huhu..


notakaki: arghhh...malasnyeeeeee....

1 comment:

ღnFashyaღ said...

kenape nak kene pegi imigresen???