Monday, May 25, 2009

Emel dan mak andam..

Org kate teknologi hanya dihujung jari..

Nak order ape2..hanye click2..dah setel..nak survey ape2...click2 dah setel..

Tp nak setel camno kalo emelnya enggak dibalas..adoi..

ke aku yg banyak no tanye smpi org malas dah nak balas emel aku?..hahaha..

well, dah kate on9..mende sume takde depan mate..mest la kite nak tanye btol2 kan sblom kite transfer tuinggg..dr maybank2u kite ke maybank2u die..pastu tgk baki dlm bank kite makin bekurang..tp bende takde depan mate lagi...hahaha..see2..aku dah ngarut2...sob2..gaji baru masuk..tp dah tinggal separuh..huwaaaaaaaaa...kijam2..

da la semalam p jumpe mak andam jap..leh plak die p beli ken sesuke ati die..die kate ken yg beli same2 ari tu..keras..tak sesuai buat jubah..adoi la..aku tatau nak ckp ape..seb bek aku dtg semalam..kalo mcm die ckp seminggu be4 majlis baru nak fitting..mase tu la baru aku tekujut berok agaknye..seb bek smlm tak tukujut..sebab aku dah pening pas beli perabot...skang diorg ngah jait manik...n baju tu mmg nampak kurengg cket..sebab takde liplap2..sob2..tp aku dah redhoo gtu..malas nak pk dah..sume bulat2 aku serah kat die..buat enche rebak->redha je la kalo tetibe die kasi baju melayu yg jaketnye kaler pink..huwaaaaa...


Huuu..puning2..

2 comments:

Reb@k said...

Hah...warna pink? tak gentleman nya warna tu..huaaaaa...xmo xmo xmo..nanti terasa jadi lelaki 2 alam...tatotttt huhu...

myheart said...

erks..awatnye nak jadik lelaki 2 alam plak..tak semestinye lelaki pakai pink adelah nyah yaau yaau tau...tak caye tanye ciare..kan ciare kann..hiks