Friday, March 20, 2009

Ke dapo besame cik fit..:P

Owh ne cite da lepas2..mg lepas kot..cam bese la g pasar kan pepagi sabtu..bile sampai umah, mak aku paggey, tgk ne..make aku pon tgk la..humanghaiii..cili merah..beso dan panjang..pes time aku jumpe weh selama pegi pasar..hehe..ne tgk2..jgn ckp aku jakooonnn..:p




tgk2..banyak tuu..



see..lagi panjang dr tapak tangan aku..abaikan tapak tangan yg tembun tu eh..huuuu



nak tunjuk kepanjangan cili ne..haaa..lagi panjang dr muke adik aku..hohoho...

owh selepas itu..aku lapo pepagi..maka aku masak sambal tumis..hmm..pastu dgn selambeknye aku letak hotdog dlm die..wakakakaa...jadila hotdog masak sambal..pastu makan ngan ubi kayu..apekah?..fushion seh..wakakaka..




sambal tumis hotdog..hohoho..nampak cam gile pedas kan..huhu..



makan ngan ubi kayu..blh la rasenye..tp kureng memuaskan ati...


tingat sambal tumis nenek angkat aku masak mase balik johor ari tu..perghh..dr aku tak suke makan ubi kayu tros jadik sedap bile makan ngan sambal tumis yg mabeles itu..uhukss...

cane nak masak sambal tumis yg mabeles?..leh bg resepi tak...hehehe...

notakaki: esk kene mangun pagi lg..huhu..:p..tapi takpe..even weekend pon aku mangun pagi tau..lalalaa...:p

2 comments:

Ija1202 said...

Eh..eh..warna bunga dip kite sama ler..
design jer lain hehee..
btw, dah cantekk tu..tambahkan ribbon je sikit lagi kalau nk nmpak byk..

myheart said...

owh eh same ek..hihihi..

tema kaler gold gak ek...